Počet záznamov: 1
Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu
Názov Inovácie v komunikačnej stratégii vo vybranom podniku cestovného ruchu Súbežný názov Innovation in communication strategy in a selected business tourism Autorské údaje Alena Dudeková, Martina Jelšíková Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument MEKON 2011 : the CD of participants' reviewed papers from 13th International conference : Ostrava, February 2-3, 2011. [S. 1-8]. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-248-2372-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá komunikácia marketingová * inovácia * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného Anotácia Existujúce formy komunikačnej stratégie v cestovnej kancelárii Hydrotour a vytvorenie možných inovácií, ktoré by pomohli firme udržať existujúcich, ale aj prilákať nových zákazníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00591-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1