Počet záznamov: 1
Aby sa z SLA nestal zdrap papiera
Názov Aby sa z SLA nestal zdrap papiera Autorské údaje Tomáš Nielsen Autor Nielsen Tomáš Zdrojový dokument eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 11, č. 1-2 (2011), s. 51-53. - [Svätý Jur] : Digit, 2011. ISSN 1336-1805 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.7 - Obchodné právo Heslá technológie informačné * systémy informačné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * služby * kvalita * sankcie * zákonník obchodný Anotácia SLA (Service level agreements) sa stali štandardnou súčasťou zmlúv v oblasti informačných technológií. Dohody sa obvykle uzatvárajú pri poskytovaní IT služieb, najmä pri outsourcingových projektoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-2
článok
Počet záznamov: 1