Počet záznamov: 1
Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín
Názov Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín Súbežný názov Ethics - one of the tools of increasing competitiveness of agri-food enterprises on the European food market Autorské údaje Eva Svitačová Autor Svitačová Eva Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 11, č. 2 (2011), s. 54-60. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2011. ISSN 1335-6186 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá trh potravinový * podnik poľnohospodársky * etika * konkurencieschopnosť Anotácia Slovenské agropotravinárske podniky si začínajú uvedomovať, že etika sa stáva jedným z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti slovenského poľnohospodárstva a agropotravinárstva na európskom trhu potravín. Význam nehmotných aktív pri tvorbe konkurenčných výhod. Spôsoby napĺňania požiadavky - spoluzodpovednosť za kvalitu života na Zemi. Požiadavka férovej konkurencie v etických kódexoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1