Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty marketingu knižníc
Názov Vybrané aspekty marketingu knižníc Preklad názvu Selected aspects of marketing of librares Autorské údaje Miroslava Loydlová, Júlia Lipianska Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 264-273. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * knižnice * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Anotácia Východiská marketingu knižníc. Marketingový mix v knižniciach. Internetová komunikácia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-007, A - originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1