Počet záznamov: 1
CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
Názov CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi Súbežný názov Customer relationship management system Autorské údaje Kamila Rubaninská, Jana Onušková Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Onušková Jana Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Poznámky IGM 2316069/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * systém CRM * stratégia obchodná * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-051, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 297.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1