Počet záznamov: 1
Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode
Názov Uplatnenie a prínosy manažmentu kategórií v maloobchode Súbežný názov Application and contributions of category management in retail Autorské údaje Marta Stašiniaková Autor Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-6. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment produktový * manažment sortimentný * produkty * stratégia obchodná * technika obchodná * maloobchod Anotácia Moderné metódy v marketingovom manažmente - manažment kategórií a jeho uplatnenie v maloobchode. Vymedzenie pojmu manažment kategórií a jeho špecifiká. Význam a prínosy manažmentu kategórií pre maloobchod. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-062, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 71.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1