Počet záznamov: 1
Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi
Názov Nové prístupy v marketingu a ich uplatnenie v praxi : bakalárska práca Autorské údaje Roman Tkáč, školiteľ: Daniela Urblíková Autor Tkáč Roman Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 40 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875979
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 502.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1