Počet záznamov: 1
Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy
Názov Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy Súbežný názov Theoretical approaches to marketing higher education: basis and current challenges Autorské údaje Eva Bikárová Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 24-33 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá marketing * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * marketing mix * stratégia marketingová Anotácia Komparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania, pomenovanie jeho špecifík a identifikovanie aktuálnych výziev, ktorým v súčasnosti vysoké školy čelia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 640 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1