Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Branche Specific Elements in Slovakia's Retailing. In Megatrend review : the international review of applied economics. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570, 2010, vol. 7, no. 2, s. 43-51. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  2. ZAJACOVÁ, Martina. Daňovo-odvodové zaťaženie živnostníka a s.r.o. v SR a ČR : diplomová práca. Školiteľ: Marcela Rabatinová. Bratislava, 2015. 68 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠKAPA, Radoslav. Ekomarketingové strategie firem. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Duben 2005, roč. 2, č. 4, s. 24-25.
    článok

    článok

  4. BLŠTÁKOVÁ, Jana. Employees' Appraisal as an Indicator of the Quality of Human Resources Management in Organizations in Slovakia. In Megatrend review : the international review of applied economics. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570, 2010, vol. 7, no. 2, s. 79-90.
    článok

    článok

  5. ANTALOVÁ, Mária. Informácia o výskumných výsledkoch projektu ESF : podpora implementácie učiacej sa organizácie v Bratislavskom samosprávnom kraji : profesijné kompetencie vedeckovýskumných pracovníkov na EU v Bratislave a potreby ich rozvoja. In Ekonóm : informačný spravodajca Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008, 2008, roč. 13, č. 1, s. 15-17.
    článok

    článok

  6. ANTALOVÁ, Mária. Informácia o výskumných výsledkoch projektu ESF Podpora implementácie učiacej sa organizácie v Bratislavskom samosprávnom kraji. In Ekonóm : informačný spravodajca Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007, 2007, roč. 12, č. 4, s. 15-17.
    článok

    článok

  7. KISELYOVA, Elena. Labor Compliance as an Instrument of Labor Relations Control. In The Central European Journal of Labour Law and Personnel Management : International Scientific Journal. - Trnava : Labour Law Association, 2020. ISSN 2644-4542, 2020, vol. 3, no. 1, s. 22-33.
    článok

    článok

  8. KOTLEBOVÁ, Jana. Main Factors Affecting the Development of Money Stock in Slovakia and in Other V4 Countries. In Megatrend review : the international review of applied economics. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570, 2010, vol. 7, no. 2, s. 109-123. VEGA 1/0542/09. 1/0542/09, VEGA, Perspektívy Slovenskej republiky v podmienkach globálnej nerovnováhy.
    článok

    článok

  9. ROBY, Zuzana. Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia. In Megatrend review : the international review of applied economics. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570, 2010, vol. 7, no. 2, s. 243-251.
    článok

    článok

  10. KONVIT, M. Ofenzívny marketing. In Poradca. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799, 1997, č. 4, s. 150-158.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.