Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Dizajn produktu pri spotrebiteľskom rozhodovaní a jeho využitie vo firmách. Recenzenti: Pavol Kita, Michala Lipková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 256 s. [13,47 AH]. VEGA 1/0543/18. ISBN 978-80-225-4896-0. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  2. KOVTUNENKO, A. Integracija nauki i proizvodstva. In Planovoje chozjajstvo, 1990, č. 11, s. 25-32.
    článok

    článok

  3. MACHAROVÁ, Silvia. Oceňovanie majetkových cenných papierov podnikateľskej účtovnej jednotky : bakalárska práca. Školiteľ: Beáta Bednárová. Bratislava, 2014. 53 s.
    kniha

    kniha

  4. FOLVARČÍKOVÁ, Lucia - REHÁK, Róbert. Store atmosphere in retail and its influence on consumer behaviour. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 26-31.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.