Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ČERVENÝ, Karel. Bez znalosti Paretova pravidla nelze být úspěšný. In Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2016. ISSN 1335-9231, 2016, roč. 24, č. 4, s. 18-20.
    článok

    článok

  2. MIŤKOVÁ, Veronika. CGE model - princípy jeho tvorby. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2009. ISSN 0323-262X, 2009, roč. 38, č. 1, s. 28-39.
    článok

    článok

  3. PRIESOL, Richard. Impact of Population Ageing on Health Services: a Case Study for Slovakia. In Forum statisticum Slovacum : recenzovaný vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2019. ISSN 1336-7420, 2019, roč. 15, č. 2, s. 18-30.
    článok

    článok

  4. HOŠOFF, Boris. Inštitucionálne a finančné rámce budúceho vývoja v EÚ. In Paradigmy budúcich zmien v 21. storočí : globálny svet - spolupráca alebo konfrontácia? - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2014. ISBN 978-80-7144-220-2, s. 61-71.
    článok

    článok

  5. Internationalisation of SMEs. Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 2004. 66 s. Enterprise publications, 2003, no. 4. ISBN 92-894-5987-5. ISSN 1683-1071. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. SCHWARZ, Petra. Kenneth Arrow hľadá spravodlivú deľbu a blahobyt. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2004. ISSN 1335-4701, 30. augusta 2004, roč. 12, č. 168, s. 4.
    článok

    článok

  7. IŠA, Ján. Nicholas Kaldor - jeden z prvých kritikov monetarizmu. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2006. ISSN 1335-0900, December 2006, roč. 14, č. 12, s. 24-27.
    článok

    článok

  8. SIRŮČEK, Pavel. Nobel Laureate for economics 1988. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2007. ISSN 0572-3043, 2007, roč. 15, č. 4, s. 146-150.
    článok

    článok

  9. BOŤANSKÁ, Mária. Reklama je v procese budovania značky čerešnička na torte. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 20-22.
    článok

    článok

  10. SCHMIDT, Peter. Rôzne pohľady na dištančné vzdelávanie. In Časopis znalostní společnosti : mezinárodní vědecký časopis. - Brno : Knowler - Evropský institut pro výzkum, inovace a vzdělávání. ISSN 2336-2561, 2019, roč. 7, č. 1, s. 12-19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.