Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0150853
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20120523125657.8
    100
      
    $a 20120424d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Corporate Culture a Corporate Design vybranej firmy $e bakalárska práca $f Milan Krupa $g školiteľ: Katarína Dražová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 51 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045447 $a Krupa $b Milan $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $4 727 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0174837
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073000.5
    100
      
    $a 20130823a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cudzie jazyky v premenách času III $e informácia o medzinárodnej vedeckej konferencii $f Daniela Breveníková
    330
      
    $a Ciele medzinárodnej vedeckej konferencie Cudzie jazyky v premenách času III, ktorá sa konala 23. novembra 2012.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0174778 $1 011 $a 1338-6743 $1 200 1 $a Lingua et vita $e vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie $v Roč. 2, č. 3 (2013), s. 74-84 $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002812 $a komunikácia multikultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002831 $a konferencie
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020400 $a Breveníková $b Daniela $p EUBFAJKJT $9 100 $4 070 $T Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130823 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYSc034140
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221214093345.5
    100
      
    $a 19960415d 1991u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Daň z přidané hodnoty a její aplikace ve vybraných zemích světa $f Josef Mervart, Marie Vavrejnová
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Ústřední ústav národohosp. výzkumu $d 1991
    215
      
    $a 67 s.
    675
      
    $a 336.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000139 $x Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    700
    -1
    $a Mervart $b Josef $3 eu_un_auth*p0033327 $4 070
    701
    -1
    $a Vavrejnová $b Marie $3 eu_un_auth*p0040661 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  4. SYSs013657
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240109095444.6
    011
      
    $a 0232-6833
    100
      
    $a 19960308a 1993m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a EDV Aspekte $e Technik, Anwendung, Management, Karriere
    210
      
    $a München $c Coputerwoche $d 1993
    215
      
    $a 1 zv.
    326
      
    $a mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120659
    610
    1-
    $a spracovanie dát $9 eu_un_auth*h0005911
    610
    1-
    $a manažment $9 eu_un_auth*h0003188
    675
      
    $a 681.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000369 $x Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  5. SYS0254135
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20200110145741.9
    035
      
    $a 4d80ef09-7418-47e7-b0ac-5c36c2751620
    100
      
    $a 20190526d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etika účtovníka pri aplikácii bilančnej politiky $e diplomová práca $f Lucia Galbavá $g školiteľ: Miriama Blahušiaková
    210
      
    $a Bratislava $d 2019
    215
      
    $a 76 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067617 $a Galbavá $b Lucia $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0025888 $a Blahušiaková $b Miriama $f 1980- $p EUBFHIKUA $4 727 $T Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0018083 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra účtovníctva a audítorstva $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0081798
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083218.5
    100
      
    $a 20080925a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Fúzie a akvizície vo finančnom sektore $f Peter Marko
    301
      
    $a VEGA 1/4629/07
    330
      
    $a Charakteristika bankového sektora, sektora finančných služieb a súčasné trendy fúzií a akvizícií. Faktory ovplyvňujúce fúzie a akvizície. Ciele fúzií a akvizícií - veľkosť, efektívnosť, synergia a výnosnosť. Vplyv informačných a komunikačných technológií pri fúziách a akvizíciách. Vplyv fúzií a akvizícií na pracovníkov. Prekážky a riziká pri fúziách a akvizíciách. Nedostatočné zhodnotenie kultúrnych aspektov fúzií a akvizícií. Zanedbanie ľudského faktora.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0072072 $1 010 $a 978-80-245-1318-8 $1 200 1 $a Mladá věda '06 $b elektronický zdroj $e sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia $v S. 101-107 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica $d 2007 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002222 $a fúzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001061 $a akvizícia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006172 $a synergia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    675
      
    $a 334.75/.76 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000135 $x Nadpodnikové organizačné formy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0011849 $a Marko $b Peter $p EUBFNHKPO $9 100 $4 070 $T Katedra poisťovníctva FNH
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080925 $g AACR2
  7. SYS0163909
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072842.8
    100
      
    $a 20130111d2000łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Fúzie a akvizície vo finančnom sektore $f Miloš Bikár
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*c123700 $1 010 $a 80-225-1334-2 $1 200 1 $a Ekonomické problémy krajín strednej Európy a Európska únia $e zborník, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 16.-17.11.2000 $f zostavili: Alžbeta Ivaničková, Michaela Strižencová $v S. 25-29 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo Ekonóm $d 2000 $1 215 $a 474 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029321 $a Bikár $b Miloš $f 1973- $p EUBFPMKPF $9 100 $4 070 $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130111 $g AACR2
  8. SYS0154572
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111852.2
    100
      
    $a 20120610d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Guerilla marketing pre neziskové organizácie $e bakalárska práca $f Alexandra Andrisáková $g školiteľ: Katarína Dražová
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 50 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046851 $a Andrisáková $b Alexandra $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0150805
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170315090430.0
    100
      
    $a 20120423d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interaktívny marketing $e bakalárska práca $f Martina Stroblová $g školiteľ: Katarína Dražová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 40 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045416 $a Stroblová $b Martina $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0028578 $a Dražová $b Katarína $4 727 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0016787
    LBL
      
    00727nas1$2200265$$$450$
    005
      
    20230403100931.8
    100
      
    $a 20040817a19491958m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a FR
    110
      
    $a auu
    200
    1-
    $a International social science bulletin
    207
      
    $a [1949-1958]
    210
      
    $a Paris $c UNESCO
    326
      
    $a Neznáma
    442
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120798 $1 200 1 $a International social science journal
    675
      
    $a 3 $v 1. stred $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000027 $x Spoločenské vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040817 $g AACR2
    910
      
    $r 1956-1958 $u D

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.