Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYSc010058
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221214074045.7
    010
      
    $a 80-7090-135-7
    100
      
    $a 19950608d 1994u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Adresár účastníkov systémov ISBN, ISSN knižníc, kníhkupcov a distribútorov výrobcov audio-video $f Anton Kaššay
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Martin $c Matica slovenská $d 1994
    215
      
    $a 334 s.
    610
    1-
    $a knižnice $9 eu_un_auth*h0002756
    610
    1-
    $a distribúcia $9 eu_un_auth*h0001720
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a ISBN
    610
    1-
    $a ISSN
    675
      
    $a 058 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000017 $x Ročenky. Adresáre
    700
    -1
    $a Kaššay $b Anton $3 eu_un_auth*p0023657 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  2. SYS0217985
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170104131857.6
    035
      
    $a 5be281a8-0e2f-41ea-b855-ade3b0b9d888
    100
      
    $a 20160612d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dopady daňovej regulácie na podnikateľské subjekty v podmienkach Slovenskej republiky $e diplomová práca $f Adam Motyčka $g školiteľ: Ingrid Šabíková
    210
      
    $a Bratislava $d 2016
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055745 $a Motyčka $b Adam $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055865 $a Šabíková $b Ingrid $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160612 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0043235
    LBL
      
    02735nam$$2200709$$$450$
    005
      
    20240502071519.2
    010
      
    $a 80-225-2170-1
    100
      
    $a 20060609d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Euroústava - pozitíva a negatíva $f Drahoš Šíbl a kolektív
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006
    215
      
    $a 189 s.
    301
      
    $a VEGA 1/2636/05
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006853 $a ústava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004031 $a organizácie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010585 $a právo európske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004124 $a parlamenty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005238 $a ratifikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007542 $a zmluvy medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006129 $a súdy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003390 $a moc výkonná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003391 $a moc zákonodarná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004473 $a politika vnútorná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004440 $a politika menová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001254 $a bezpečnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005260 $a referendum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011428 $a Európsky parlament
    675
      
    $a 342 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000212 $x Štátne právo. Ústavné právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020259 $a Šíbl $b Drahoš $9 21,3 $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0026697 $a Šaková $b Beáta $9 19,5 $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0062703 $a Mogyorosiová $b Zuzana $9 23,7 $f 1975- $p EUBOBFKMO $4 070 $r 3,33 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0005749 $a Báráňová-Čiderová $b Denisa $9 19,4 $f 1977- $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0004115 $a Silná $b Zuzana $9 16,1 $p EUBOBFKMO $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020159 $a Gavaľová $b Viera $p EUBOBFKMO $4 675 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0024460 $a Hromek $b Miroslav $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060609 $g AACR2
  4. SYS0288188
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075216.3
    100
      
    $a 20221010a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Hodnotiace a posudzovacie nástroje stavu výživy v podmienkach domácej ošetrovateľskej starostlivosti $d Assessment Tools of Nutritional Status in Home Nursing Care $f Lucia Dimunová, Beáta Grešš Halász
    330
      
    $a Hodnotenie stavu výživy v prostredí domácej ošetrovateľskej starostlivosti prostredníctvom využívania hodnotiacich a posudzovacích škál. Využitie metódy obsahovej analýzy odbornej literatúry prostredníctvom centrálneho vyhľadávača SUMMON. Zber údajov bol realizovaný za obdobie rokov 2011–2021.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0288021 $1 011 $a 2464-7551 $1 200 1 $a Logos Polytechnikos $b elektronický zdroj $v Roč. 13, č. 2 (2022), s. 70-81 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0085950 $a ošetrovateľstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007244 $a výživa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0076108 $a Dimunová $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086547 $a Grešš Halász $b Beáta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20221010 $g AACR2
  5. SYS0224813
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173312.0
    100
      
    $a 20161129a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Identification and comparison of requirements placed on brand managers $f Zuzana Wroblowská
    330
      
    $a Aby brand manažér (manažér značky) uspel vo svojej práci, musí mať vedomosti, zručnosti, ako aj príslušné osobnostné rysy. Obsahová analýza pracovných ponúk a požiadaviek na pozíciu brand manažéra v Českej republike za rok 2015 (a porovnanie s rokom 2007). Analýza zhromaždených údajov s dôrazom na to, či zamestnávatelia vnímajú brand manažéra ako znalostného pracovníka. Porovnanie s požiadavkami na pozíciu produktového manažéra.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224106 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e [vědecký časopis] $d Trends economics and management $v Roč. 10, č. 26 (2016), s. 57-65 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2016
    541
    1-
    $a Identifikácia a porovnanie požiadaviek kladených na brand manažérov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005638 $a schopnosti pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007473 $a zdroje ľudské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002797 $a kompetencie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037956 $a Wroblowská $b Zuzana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161129 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYSp0061870
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221214132435.5
    100
      
    $a 20001002csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Katriak $b Martin
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20001002
  7. SYSs121724
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20180110131325.1
    100
      
    $a 20000309a m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a Konjunktur von Morgen
    210
      
    $a Hamburg $c Weltarchiv $d 1983
    215
      
    $a 1 zv.
    300
      
    $a chýba č. 635, 637
    326
      
    $a iné
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120883
    675
      
    $a 338.12 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000153 $x Cyklický pohyb hospodárstva
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990528 $g AACR2
  8. SYS0224752
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221019173316.8
    100
      
    $a 20161128a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing on social networks: content analysis of Facebook profiles of selected Czech e-shops $f Jiří Čeněk, Josef Smolík, Veronika Svatošová
    330
      
    $a Špecifiká sociálnych médií marketingovej prezentácie a komunikácie. E-commerce a sociálne médiá - počet užívateľov v Českej republike. Obsahová analýza úrovne facebookovej komunikácie troch vybraných českých internetových obchodov so spotrebnou elektronikou (Alza.cz, Czc.cz a Mironet.cz) v období 2011-2015 metódou kvantitatívneho prieskumu; k zaujímavým zisteniam sú poskytnuté kvalitatívne vysvetlenia. Analýza príspevkov (postov), reakcií fanúšikov a komunikácie medzi fanúšikmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224106 $1 011 $a 1802-8527 $1 200 1 $a Trendy ekonomiky a managementu $e [vědecký časopis] $d Trends economics and management $v Roč. 10, č. 26 (2016), s. 9-20 $1 210 $a Brno $c Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně $d 2016
    541
    1-
    $a Marketing na sociálnych sieťach: obsahová analýza facebookových profilov vybraných českých e-shopov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001985 $a elektronika spotrebná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0062425 $a Čeněk $b Jiří $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065226 $a Smolík $b Josef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044758 $a Svatošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161128 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0179988
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019123625.1
    100
      
    $a 20140107a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Metodológia obsahovej analýzy reklamy $f Vladimír Bačišin
    330
      
    $a Obsahová analýza reklamy. Základné etapy obsahovej analýzy. Analýza a interpretácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239205 $1 011 $a 1337-4990 $1 200 1 $a Ekonómia a podnikanie $e vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ $d Economics and business : scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law $v Roč. 7, č. 1 (2013), s. 43-53 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta ekonómie a podnikania $d 2013
    541
    1-
    $a Content analysis methodology of advertising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002407 $a hypotézy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053292 $a Bačišin $b Vladimír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140107 $g AACR2
  10. SYS0027198
    LBL
      
    01577naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231113141321.4
    100
      
    $a 20050408a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a New possibilities of identifying social capital for its use in sustainable rural development $f Michal Lošťák
    330
      
    $a Predpoklady trvalo udržateľného rozvoja vidieka. Jedným z nich je sociálna prijateľnosť rôznych projektov či programov. Sociálny kapitál je sledovaný vo vybraných obciach. Metóda obsahovej analýzy pri rýchlej identifikácii sociálneho kapitálu. Testovanie možností tejto metódy má praktický význam pre pripravovateľov rozvojových projektov a odpovedá požiadavkám Svetovej banky na nové spôsoby merania sociálneho kapitálu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089094 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $e <an> international journal = mezinárodní vědecký časopis $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 51, no. 2 (2005), s. 57-63 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2005
    541
    1-
    $a Nové možnosti identifikácie sociálneho kapitálu pre jeho využitie v trvalo udržateľnom rozvoji vidieka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006965 $a vidiek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002207 $a kapitál sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001091 $a analýza obsahová
    675
      
    $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065904 $a Lošťák $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050408 $g AACR2
    856
    4-
    $u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58221.pdf

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.