Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. PREKOPOVÁ, Petra. Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 36-37.
    článok

    článok

  2. ĎATKOVÁ, Erika. Dos novelas de la dictadura: Tirano Banderas y El Otoño del Patriarca : diplomová práca. Školiteľ: Sofia Tužinská. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  3. Forum Scientiae Oeconomia. - Registrovaný: Scopus. Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. 4x ročne. ISSN 2353-4435. Dostupné na : http://ojs.wsb.edu.pl/index.php/fso/about
    časopis

    časopis

  4. TEREK, Milan - LIŠKOVÁ, Iveta. Navrhovanie regulačných diagramov v priemyselnom podniku. In Slovenská štatistika a demografia : vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2005. ISSN 1210-1095, 2005, roč. 15, č. 2, s. 3-20.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.