Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0256058
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240314090344.6
    010
      
    $a 978-80-8083-834-8
    100
      
    $a 20190613d2009łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ausgewählte Aspekte der Fachtexte $f Mária Vajičková, Alena Ďuricová, Zuzana Tuhárska $g recenzenti: Peter Ďurčo, Zuzana Bohušová
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Banská Bystrica $c Univerzita Mateja Bela. Fakulta humanitných vied $d 2009
    215
      
    $a [110 s.] [5,50 AH] $9 5,40
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037561 $a jazyk odborný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006925 $a veda
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049417 $a Vajičková $b Mária $4 070 $9 33 $r 1,80
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0075098 $a Ďuricová $b Alena $4 070 $9 33 $r 1,80
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0073090 $a Tuhárska $b Zuzana $4 070 $9 34 $r 1,80 $f 1977-
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0043698 $a Ďurčo $b Peter $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0057637 $a Bohušová $b Zuzana $4 675
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190613 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0282328
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075156.4
    100
      
    $a 20220303a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Banky mění své interní systémy. Hlavním důvodem je vyšší agilita a kvalita služeb $f Martina Sobková
    330
      
    $a Fúzie na tuzemskom bankovom trhu, zmena klientského sentimentu a neustále sa zvyšujúce požiadavky ohľadom kvality bankových služieb nútia banky k neustálym inováciám svojich IT infraštruktúr. Dôvody sú rôzne. Vysoko finančne náročná akcia, prinášajúca mieru rizika a klient ju nemusí doceniť. Návratnosť investície a core banking systému je oxymoron. Lacnejšie na zelenej lúke a podľa vlastných predstáv. Kľúčovú rolu získava lead management.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282129 $1 011 $a 1212-4273 $1 200 1 $a Bankovnictví $e odborný měsíčník pro profesionální finance $v Roč. 29, č. 2 (2022), s. 10-14 $1 210 $a Praha $c 4H production $d 2022
    541
    1-
    $a Banky menia svoje interné systémy. Hlavným dôvodom je vyššia agilita a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006175 $a systém
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006177 $a systémy automatické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006187 $a systémy informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006202 $a systémy počítačové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002102 $a financie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0059744 $a produkty bankové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003636 $a návratnosť investícií
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060374 $a Sobková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220303 $g AACR2
  3. SYS0192293
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231011123538.8
    100
      
    $a 20140916a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Bioplyn je stále v kurze, v Európe aj na Slovensku $f Marián Hudec
    330
      
    $a Výroba bioplynu na rastúcom trhu s obnoviteľnými zdrojmi energie. Počet bioplynových staníc v EÚ. Udržateľnosť inovácie a ocenenie mliekarní TAMI v Kežmarku, ktorá bola nominovaná v kategórii "Úspory energie".
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252216 $1 011 $a 1336-9857 $1 200 1 $a Revue priemyslu $e ľudia, manažment a hospodárstvo $v Roč. 8, č. 9 (september 2014), s. 64-65 $1 210 $a Bratislava $c SON MEDIA $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002342 $a hospodárstvo energetické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009387 $a zdroje energie obnoviteľné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0027102 $a náročnosť energetická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001297 $a bioplyn
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 620.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000261 $x Energetika všeobecne. Energetické hospodárstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0042216 $a Hudec $b Marián $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140916 $g AACR2
  4. SYS0299776
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240326151921.3
    017
    70
    $a 10.14311/bit.2023.01.01 $2 DOI
    100
      
    $a 20240326a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Digital Healthcare in Europe and Efficient Patient Care: Role of Analytics $f Fen Hui Ying, Hog Duy Nguyen
    330
      
    $a Big Data analytika (Big Data Analytics, BDA) je pre malé podniky prospešná, ale využitie BDA na zvýšenie ziskovosti je zásadnou otázkou, s ktorou sa stretávajú odborníci z praxe. Hoci predchádzajúce výskumy skúmali výsledky, ktoré má BDA na rozvoj podnikania, chýba štúdia, ktorá by vysvetľovala celú zložitosť implementácie BDA. V článku je vypracovaný koncepčný pohľad na dosiahnutie BDA, ktorý sa snaží preskúmať, ako BDA zahŕňa spojitosť s doplnkovou organizačnou silou, ako aj organizačnými schopnosťami vo všetkých konfiguráciách, čo prináša zvýšenú kvalitu v zdravotníckych organizáciách. Výsledky naznačujú, že BDA, ak sa poskytuje samostatne, nie je dostatočná na dosiahnutie konečného výsledku, ale predstavuje synergický efekt, v ktorom by vlastnosti BDA, schopnosti analytického personálu spolu s organizačnou silou a užitočnou funkčnosťou mohli zvýšiť spokojnosť pacientov v zdravotníckych organizáciách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298961 $1 011 $a 2570-7434 $1 200 1 $a Business & IT $b elektronický zdroj $e Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis $v Vol. 13, no. 1 (2023), pp. 1-10 $1 210 $a Praha $c Czech Technical University in Prague $d 2023
    541
    1-
    $a Digitálna zdravotná starostlivosť v Európe a efektívna starostlivosť o pacientov: úloha analytiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0086659 $a Big Data
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057297 $a analýza dát
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007352 $a zariadenia zdravotnícke
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087408 $a pacienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004011 $a organizácia práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002955 $a krajiny rozvojové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090962 $a Ying $b Fen Hui $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090963 $a Nguyen $b Hog Duy $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240326 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0287302
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220819095740.5
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2022-2-008 $2 DOI
    100
      
    $a 20220819a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Do Service Quality and Social Media Marketing Improve Customer Retention in Hotels? Testing the Mediation Effect $f Romina Cheraghalizadeh, Jaroslava Dědková
    330
      
    $a Skúmanie vplyvu kvality služieb a marketingu sociálnych médií na udržanie si zákazníkov v hoteloch. Hodnotenie, ako spokojnosť zákazníkov, povedomie o značke a imidž značky sprostredkúvajú túto asociáciu. Testovanie hypotézy bolo urobené pomocou korelačnej a regresnej analýzy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287255 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 25, č. 2 (2022), s. 118–133 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2022
    541
    1-
    $a Zlepšuje kvalita služieb a marketing sociálnych médií udržanie si zákazníkov v hoteloch? Testovanie efektu mediácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086240 $a Cheraghalizadeh $b Romina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018455 $a Dědková $b Jaroslava $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220819 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0256041
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240305125524.4
    010
      
    $a 978-80-557-0604-7
    100
      
    $a 20190612d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Einführung in die Stilistik 1 $e Begleitmaterial zum Vorlesungsteil $f Zuzana Tuhárska $g recenzenti: Mária Vajičková, Nadežda Zemaníková
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2013
    215
      
    $a [130 s.] [6,50 AH] $9 6,50
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006373 $a štylistika
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0073090 $a Tuhárska $b Zuzana $4 070 $9 100 $r 6,50 $f 1977-
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0049417 $a Vajičková $b Mária $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0057635 $a Zemaníková $b Nadežda $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0032400 $a Univerzita Mateja Bela $b Fakulta humanitných vied $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190612 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0256040
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240305130128.0
    010
      
    $a 978-80-557-0998-7
    100
      
    $a 20190612d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Einführung in die Stilistik 2 $e moderne Tendenzen in der Stilistik $f Zuzana Tuhárska $g recenzenti: Mária Vajičková, Nadežda Zemaníková
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Banská Bystrica $c Belianum $d 2015
    215
      
    $a [179 s.] [7,80 AH] $9 7,80
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006373 $a štylistika
    675
      
    $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0073090 $a Tuhárska $b Zuzana $4 070 $9 100 $r 7,80 $f 1977-
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0049417 $a Vajičková $b Mária $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0057635 $a Zemaníková $b Nadežda $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002515 $a Univerzita Mateja Bela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190612 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYSc143226
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221124103051.1
    010
      
    $a 80-7050-372-6
    100
      
    $a 20030618d2001 m y0sloc0103 ba
    101
    1-
    $a cze $c ger
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Evropská knihovnická legislativa $e diskusní příspěvky a informace o situaci ve vybraných evropských státech $f Uspořádala Christiane Bohrer $g [translation: Jindřich Pilař ... [et al.]]
    210
      
    $a Praha $c Národní knihovna ČR $d 2001
    215
      
    $a 89 s.
    610
    1-
    $a knihovníctvo $9 eu_un_auth*h0002750
    610
    1-
    $a legislatíva $9 eu_un_auth*h0003042
    610
    1-
    $a knižnice $9 eu_un_auth*h0002756
    610
    1-
    $a spolupráca medzinárodná $9 eu_un_auth*h0005862
    610
    1-
    $a digitalizácia $9 eu_un_auth*h0001691
    610
    1-
    $a spolupráca kultúrna $9 eu_un_auth*h0005861
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    610
    1-
    $a Španielsko $9 eu_un_auth*h0006266
    610
    1-
    $a Taliansko $9 eu_un_auth*h0006392
    610
    1-
    $a Veľká Británia $9 eu_un_auth*h0006954
    610
    1-
    $a Európa $9 eu_un_auth*h0002047
    675
      
    $a 02 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000013 $x Knihoveda. Knihovníctvo
    702
    -1
    $a Bohrer $b Christiane $3 eu_un_auth*p0074507 $4 220
    702
    -1
    $a Pilař $b Jindřich $3 eu_un_auth*p0074530 $4 730
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030618 $g AACR2
  9. SYS0263525
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20200517144907.0
    017
    70
    $a 10.19044/esj.2020.v16n10p38 $2 DOI
    100
      
    $a 20200517a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a PT
    200
    1-
    $a Foreign Direct Investment and Economic Growth: Evidence from Bangladesh Economy $f Moshfequl Islam Rajib, Redwanur Rahman
    330
      
    $a Rôzne stimuly pre rast hospodárstva ako sú priame zahraničné investície. Vplyv prílivu priamych zahraničných investícií na hospodársky rast v Bangladéši v období rokov 1989 - 2017 pomocou techník analýzy časových radov. Prílev priamych zahraničných investícií, spotreba vlády, veľkosť populácie a pozitívny vplyv na hospodársky rast.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0263451 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 16, no. 10 (2020), s. 38-55 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2020
    541
    1-
    $a Priame zahraničné investície a hospodársky rast: Dôkazy z bangladéšskeho hospodárstva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001191 $a Bangladéš
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002554 $a investície priame zahraničné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006019 $a stimuly
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0077571 $a Islam Rajib $b Moshfequl $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077572 $a Rahman $b Redwanur $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200517 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0144316
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318124722.4
    100
      
    $a 20111130d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotenie marketingovej stratégie podniku $e diplomová práca $f Ján Weber $g školiteľ: Katarína Grančičová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 77 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0030944 $a Weber $b Ján $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020714 $a Grančičová $b Katarína $f 1967- $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111130 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.