Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SOJKOVÁ, Zlata - COVACI, Štefan. Analýza technickej efektívnosti poľnohospodárskych podnikov Slovenska. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 1-6.
    článok

    článok

  2. KRETTER, Anton. Faktory dopytu po biopotravinách a postoje spotrebiteľa. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 9-13.
    článok

    článok

  3. FANDEL, Peter. FDH analýza ako metóda benchmarkingu. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 6-9.
    článok

    článok

  4. KUČERA, Milan - LÁTEČKOVÁ, Anna. Informatizácia rezortu pôdohospodárstva po vstupe Slovenska do Európskej únie. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 21-23.
    článok

    článok

  5. TOMANOVÁ, Dominika. Porovnanie krajín Európskej únie na základe vybraných indikátorov : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Hurbánková. Bratislava, 2019. 100 s.
    kniha

    kniha

  6. BORSUKOVÁ, Hana. Sociokultúrny kontext v cudzojazyčnej edukácii euromanažérov. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 27-28.
    článok

    článok

  7. KAPSDORFEROVÁ, Zuzana - HORSKÁ, Elena. Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu. In Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571, 2005, roč. 8, č. 1, s. 14-18.
    článok

    článok

  8. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Trendy vývoja v marketingovej komunikácii. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 51-60. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  9. ROSINOVÁ, Lenka. Vízová politika Európskej únie : bakalárska práca. Škol. Lucia Hurná. Bratislava, 2009. 35 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.