Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HLUBINA, Palo. Ako spoznať budúcnosť (a budúceho zákazníka). In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620, 11. augusta 2010, roč. 18, č. 16, s. 19-23.
    článok

    článok

  2. PŘÍVAROVÁ, Magdaléna. François Perroux a jeho originálna vízia ekonómie. In Vybrané aspekty makroekonomického prostredia v Slovenskej republike a v Európskej únii : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4619-5, s. 295-302 CD-ROM. ITMS 26240120032.
    článok

    článok

  3. TOMAŠKOVÁ, Katarína. Možnosti rozvoja cestovného ruchu v regióne Horná NItra : bakalárska práca. Škol. Pavol Plesník. Bratislava, 2009. 56 s.
    kniha

    kniha

  4. TOMAŠKOVÁ, Katarína. Produktové mixy pre konkrétne segmenty klientely vo vybraných regiónoch Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Plesník. Bratislava, 2011. 86 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.