Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. PAVOLKOVÁ, Natália. Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 71 s.
    kniha

    kniha

  2. BRADÁČ, Daniel. Pomáhame dostať firmy medzi top 3 značky v danom odvetví. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 16. novembra 2017, roč. 27, č. 46.
    článok

    článok

  3. KLIMIKOVÁ, Mária. Privátne bankovníctvo : nové trendy v službách pre klientov privátneho bankovníctva na Slovensku. In Finančný manažér : štvrťročník Slovenskej asociácie podnikových finančníkov. - Bratislava : Slovenská asociácia podnikových finančníkov, 2009. ISSN 1335-5813, Zima 2009, roč. 9, č. 4, s. 96-100.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.