Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JERGOVÁ, Natália. ABC Analysis as a Basis of the Marketing Strategy in Company XY. In Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. - Arad : Adoram, 2015. ISSN 2344-2409, 2015, nr. 8, pp. 285-287 online.
    článok

    článok

  2. AMAT, Oriol. Análisis integral de empresas : claves para un chequeo completo: desde el análisis cualitativo al análisis de balances. Barcelona : Profit Editorial, 2013. 265 s. ISBN 978-84-15735-56-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. FORNEROVÁ, Miroslava. Daňové úniky a možnosti ich eliminácie v oblasti nepriamych daní : diplomová práca. Školiteľ: Juraj Válek. Bratislava, 2020. 87 s.
    kniha

    kniha

  4. SHUBITA, Rawan - SHUBITA, Moade Fawzi. The Impact of Foreign Ownership on Corporate Governance: Evidence from an Emerging Market. In Investment Management and Financial Innovations. - Sumy : LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2019. ISSN 1810-4967, 2019, vol. 16, no. 2, s. 101-115.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.