SYS | | 0257172 |
LBL | | 00000naa--22^^^^^---450- |
005 | | 20190725123607.8 |
100 | | $a 20190722a2018łłłłm--y0sloc0103----ba |
101 | 0- | $a eng |
102 | | $a PL |
200 | 1- | $a Principle of Subsidiarity: Concept and Criteria $f Aistė Čepukaitė, Žilvinas Šilėnas |
330 | | $a Základné princípy subsidiarity, ako zásady, ktorá sa upľatňuje na rozdelenie funkcií medzi rôznymi úrovňami vlády a spoločnosťou. Kritériá, ktoré by sa mali použiť ako základ pre rozdelenie funkcií medzi ústrednú vládu a miestnu samosprávu (obce) v súlade so zásadou subsidiarity. Administratívna decentralizácia. Typy decentralizácie podľa úrovne autonómie - dekoncentrácia, delegovanie, decentralizácia. Decentralizácia trhová, politická, fiškálna. Benefity decentralizácie. Kritériá pre upľatňovanie zásady subsidiarity - efektívnosť, rozdelenie spotrebiteľských preferencií a ďalšie. Úspory z rozsahu a ovplyvňovanie výkonnosti. |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0248881 $1 011 $a 2391-7083 $1 200 1 $a 4Liberty.eu Review $b elektronický zdroj $v No. 9 (2018), s. 8-23 $1 210 $a Lodz $c Fundacja.Industrial $d 2018 |
541 | 1- | $a Princípy subsidiarity: koncept a kritériá |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0003143 $a subsidiarita |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0026914 $a benefity |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002962 $a kritériá rozhodovania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005503 $a rozhodovanie decentralizované |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001622 $a decentralizácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037192 $a decentralizácia fiškálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006986 $a vláda |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005621 $a samospráva miestna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001637 $a dekoncentrácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001638 $a delegovanie právomoci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0075641 $a Čepukaitė $b Aistė $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0075642 $a Šilėnas $b Žilvinas $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190722 $g AACR2 |
T85 | | $x existuji fulltexy |