SYS | | 0292163 |
LBL | | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ |
005 | | 20240502083945.9 |
100 | | $a 20230427d2021łłłłm--y0sloc0103----ba |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | | $a CZ |
200 | 1- | $a Absence of Measurement Tools Investigating Attitudes Towards University Study of Information and Communication Technologies (ICT) - Theoretical Review $f Róbert Hanák |
301 | | $a VEGA 2/0048/18 |
330 | | $a Cieľom príspevku je identifikovať a preskúmať nástroje psychologického merania, ktoré sa používajú na meranie postojov k štúdiu informačných a komunikačných technológií (IKT) na univerzite. Počet identifikovaných meracích nástrojov závisí od vylučovacích kritérií založených na kvalite, ako je spoľahlivosť, validita, relevantné teoretické pozadie, veľkosť vzorky, prísnosť metodologického aparátu a iné. Identifikovalo sa 53 relevantných nezávislých meracích nástrojov skúmajúcich postoje, vnímanie, motiváciu a hodnoty študentov všeobecne k STEM (veda, technika, inžinierstvo, matematika) alebo konkrétne k štúdiu STEM. Len 9 z nich sa špecializuje na IKT a spĺňalo vylučovacie kritériá týkajúce sa kvality. Výsledky naznačujú, že chýbajú špecifikované a psychologicky overené meracie nástroje špecializované na meranie postojov k vysokoškolskému štúdiu IKT a budúci výskum by sa mal zamerať na vývoj nových meracích nástrojov, ktoré spĺňajú najvyššiu úroveň vedeckej náročnosti. |
463 | -1 | $1 010 $a 978-80-244-6027-7 $b (online) $1 200 1 $a Work and Organizational Psychology 2021: Innovation – Research and Application. Proceedings of the 20th International Conference $d Psychologie práce a organizace 2021: Inovace – výzkum a aplikace. Sborník příspěvků z 20. mezinárodní konference $f Editors: Martin Seitl, Lucie Viktorová, Petra Hypšová $g Reviewers: Katarína Baňasová, Jozef Bavoľár, Denisa Fedáková ... [et al.] $v Pp. 54-62 $1 210 $a Olomouc $c Palacký University Olomouc $d 2021 $1 215 $a online 208 pp. $1 710 12 $a Work and Organizational Psychology 2021 $b International Conference $d 20 $e Online $f 13. - 14. 5. 2021 |
541 | 1- | $a Absencia meracích nástrojov skúmajúcich postoje k vysokoškolskému štúdiu informačných a komunikačných technológií (IKT) - teoretický prehľad |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005202 $a psychometria |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006371 $a štúdium vysokoškolské |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007196 $a výskum psychologický |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $9 100 $f 1979- $T Katedra informačného manažmentu FPM |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230427 $g AACR2 |
830 | | $a Pre účely personálnej bibliografie, nevykazuje sa. |
T85 | | $x existuji fulltexy |