Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0299309
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075304.9
    100
      
    $a 20240222a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of Shared Transportation Platforms in Terms of Economic and Environmental Factors $f Denis Juračka, Marcin Rabe
    330
      
    $a Štúdia sa zaoberá výnosnosťou a ziskovosťou zdieľaných prepravných platforiem, konkrétne platforiem Bolt Services SK, Uber Slovakia, Wolt Slovakia a Bistro Slovakia na území Slovenskej republiky. Štúdia následne odhaľuje, aké ekonomické a environmentálne výhody môže systém zdieľanej dopravy priniesť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299266 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 17, no. 2 (2023), s. 23-34 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2023
    541
    1-
    $a Analýza zdieľaných dopravných platforiem z hľadiska ekonomických a environmentálnych faktorov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087227 $a doprava zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0085946 $a služby zdieľané
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090708 $a Juračka $b Denis $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090709 $a Rabe $b Marcin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240222 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0287185
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230118084053.5
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2022.3.G1-G14 $2 DOI
    100
      
    $a 20220808a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Assessing the Propensity to Car Sharing Services in University Cities: Some Insights for Developing the Co-Creation Process $f Vincenza Torrisi, Tiziana Campisi, Matteo Ignaccolo, Giuseppe Inturri, Giovanni Tesoriere
    330
      
    $a Skúmanie funkcií systému zdieľanie áut v univerzitných mestách. Mestá sa často vyznačujú prítomnosťou univerzít a väčším počtom študentov, často dochádzajúcich, s priemerným vekom nižším ako 30 rokov. Použitie bivariačnej štatistickej metódy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287184 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 24, no. 3 (2022), pp. G1-G14 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2022
    541
    1-
    $a Hodnotenie sklonu k zdieľaniu áut v univerzitných mestách: Niekoľko postrehov pre rozvoj procesu spolutvorby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086180 $a Torrisi $b Vincenza $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086181 $a Campisi $b Tiziana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086182 $a Ignaccolo $b Matteo $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086183 $a Inturri $b Giuseppe $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086184 $a Tesoriere $b Giovanni $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220808 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0291739
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230327084725.8
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2023.015 $2 DOI
    100
      
    $a 20230327a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Comparison of Operational Costs for Fixed-Route Bus Service and Demand Responsive Transport Systems. The Case of Kosice Region - Slovakia $f Tomáš Štofa, Peter Džupka, Radovan Dráb
    330
      
    $a Problematike trvalej udržateľnosti verejnej dopravy je neustále venovaná pozornosti vlády aj výskumu. Jedno z možných riešení, doprava reagujúca na dopyt (DRT), môže zvýšiť dostupnosť vo vidieckych oblastiach, zlepšiť kvalitu služieb, ako aj znížiť náklady. Tento príspevok odhaduje prevádzkové náklady na rôzne typy vozidiel v DRT v osobokilometroch a porovnáva ich so súčasnými nákladmi na štandardnú autobusovú dopravu na rok 2021 a analyzuje kapacitu, vyťaženosť a ceny lístkov autobusovej dopravy na pevných trasách. Ako ukazujú výsledky, v mnohých prípadoch sú náklady na DRT v porovnaní so štandardnou autobusovou dopravou vyššie, ale zvýšením obsadenosti vozidiel môže DRT priniesť úsporu až 66 %. Používanie áut, ale aj car-sharing vykazuje vyššie náklady, čo súvisí najmä s nízkou prepravnou kapacitou. Ako najvhodnejšie vozidlá DRT boli označené mikrobusy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291712 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 25, no. 1 (2023), pp. A61-A72 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2023
    541
    1-
    $a Porovnanie prevádzkových nákladov na autobusovú dopravu na pevnej trase a dopravné systémy reagujúce na dopyt. Prípad Košický kraj - Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073336 $a systémy dopravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001833 $a doprava verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070538 $a Štofa $b Tomáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010218 $a Džupka $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037259 $a Dráb $b Radovan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230327 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0298633
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074529.2
    035
      
    $a 1126003 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240122d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dopady pandémie Covid-19 na Category Management $d Impacts of the Covid-19 Pandemic on Category Management $f Pavol Lipták
    301
      
    $a VEGA 1/0392/23
    330
      
    $a Článok ponúka podrobnú analýzu zmien a dopadov spôsobených pandémiou Covid-19 v rámci Category Managementu (CM) v kontexte maloobchodu. Základom prieskumu je analýza sekundárnych zdrojov, predovšetkým v porovnaní stavu pred pandémiou a súčasného stavu, pričom identifikujú významné zmeny a trendy, ktoré ovplyvnili a formovali sektor KM. Cieľom článku je nielen popísať súčasný stav KM, ale aj predpovedať potenciálne budúce výzvy a hrozby. Medzi výstupy článku patrí špecifikácia zmien v stratégiách a postupoch CM, identifikácia vznikajúcich rizík a oblastí na zlepšenie a tiež formulovanie odporúčaní pre retailový sektor. Osobitná pozornosť je venovaná analýze vplyvu digitalizácie a zmien v správaní spotrebiteľov na KM v postpandemickej ére.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298607 $1 010 $a 978-80-225-5112-0 $1 200 1 $a MERKÚR 2023 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v Pp. 175-182 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 297 s. [20,54 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2023 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 08.12.2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079376 $a Lipták $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1998- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0299091
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074536.6
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.138-152 $2 DOI
    035
      
    $a 1136111 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240207d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry $f Maximilian Maas
    330
      
    $a Analýza významu a dôsledkov povinnosti práce z domu (Home Office) v Nemecku ako stratégia predchádzania pandémii Covid-19. Home office, jeho existencia v budúcnosti a vplyv na pracovný svet. Nové predajné stratégie pohostinského priemyslu z dôvodu zavedenia práce z domu vo firmách v dôsledku pandémie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299012 $1 010 $a 978-80-225-5127-4 $1 200 1 $a EDAMBA 2023 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings $e University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023 $f Editor: Frederika Petrovská $g Reviewers: Matej Lorko, Milan Oreský, Dušan Steinhauser ... [et al.] $v S. 138-152 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 319 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080682 $a Petrovská $b Frederika $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076523 $a Lorko $b Matej $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0046762 $a Steinhauser $b Dušan $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2023 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 26. $e Banská Bystrica, Slovak Republic $f 13.-14.09.2023
    541
    1-
    $a Home Office ako výsledok pandémie Covid-19 a jeho dôsledky pre predajné stratégie nemeckého pohostinského priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0067839 $a práca z domu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004334 $a pohostinstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079947 $a Maas $b Maximilian $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1988- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240207 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0291655
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230320085551.4
    017
    70
    $a 10.31262/1339-5467/2022/10/4/89-105 $2 DOI
    100
      
    $a 20230320a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hranice občianskoprávnej a pracovnoprávnej zodpovednosti za škodu pri vykonávaní práce v digitálnych platformách $d Limits of Civil and Labour Liability for Damage whe Performing Work in Digital Platforms $f Matúš Ridzoň
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá problematikou občianskoprávnej zodpovednosti a pracovnoprávnej zodpovednosti v nadväznosti na vykonávanie práce v digitálnych platformách. Autor ponúka náhľad na predkladanú problematiku po zohľadnení všeobecných východísk fenoménu nazývaného kolaboratívna ekonomika. Kolaboratívnu ekonomiku však neposudzuje ako izolovaný jav, ale analyzuje ju vo vzťahu k polemikám, ktoré v právnych vzťahoch vytvára, a to s osobitným akcentom kladeným na povahu zodpovednostných vzťahov, ktoré v súvislosti s ňou vznikajú. Správne posúdenie povahy zodpovednostných vzťahov vznikajúcich v súvislosti s výkonom práce v digitálnych platformách má zásadný vplyv na skutočnosť, či vznikajúce vzťahy budú posudzované v intenciách Občianskeho zákonníka alebo Zákonníka práce, a tiež na skutočnosť, aké subjekty budú za škodu zodpovedať, komu budú zodpovedať a v akom rozsahu budú zodpovedať za spôsobenú škodu. Príspevok vyúsťuje do úvah o možnostiach zlepšenia aktuálnej právnej úpravy v predmetnej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291060 $1 011 $a 1339-5467 $1 200 1 $a Societas et iurisprudentia $b elektronický zdroj $e medzinárodný internetový vedecký časopis zameraný na právne otázky v interdisciplinárnych súvislostiach $d Societas et iurisprudentia: International Scientific Online Journal $v Roč. 10, č. 4 (2022), s. 89-105 $1 210 $a Trnava $c Trnavská univerzita v Trnave $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004762 $a právo občianske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004770 $a právo pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007596 $a zodpovednosť za škody
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083784 $a Ridzoň $b Matúš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230320 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0296016
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240506091314.3
    014
      
    $a 2-s2.0-85172283419 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.30819/cmse.7-1.06 $2 DOI
    035
      
    $a 1066007 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230904a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie bolo pochopiť zmeny v kultúre spotreby vo vybraných spotrebiteľských segmentoch v súvislosti s COVID-19 počas lockdownu. Empirický výskum bol vykonaný na vzorke 534 domácností. Na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov sa použila metóda dvojstupňového klastrovania. Používame aj model rozhodovacieho stromu. Vytvorili sme štyri vybrané segmenty s pozoruhodnými zmenami spotreby na základe ich názorov týkajúcich sa troch uhlov pohľadu, a to zmien správania, demografických údajov a sebadôvery.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296013 $1 011 $a 2512-6962 $1 200 1 $a Cultural Management: Science and Education $v Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 85-101 $1 210 $a Berlin $c Logos Verlag Berlin
    541
    1-
    $a Zmeny v kultúre spotreby počas COVID-19: model rozhodovacieho stromu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005856 $a spotreba domácností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 20 $f 1977-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083116 $a Maciejewski $b Grzegorz $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230904 $g AACR2
    830
      
    $a mm- Plný text je spoplatnený, preto prístup archív.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0290873
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230203093420.8
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2022.4.A172-A186 $2 DOI
    100
      
    $a 20230203a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impact of the COVID-19 Pandemic on Car-Sharing in Poland $f Piotr Gorzelanczyk, Tomáš Kalina, Martin Jurkovič
    330
      
    $a Počet áut na poľských cestách z roka na rok stúpa. V súčasnosti je Poľsko na druhom mieste v Európe v počte áut na 1000 obyvateľov. To spôsobuje problémy pri hľadaní miesta na zaparkovanie. Počas pandémie došlo k prudkému nárastu cien ojazdených áut a dlhším čakacím dobám na nové vozidlá. Cieľom tohto článku je zistiť názor poľských obyvateľov na službu Car-Sharing počas pandémie COVID-19 a ako pandémia ovplyvnila Car-sharing nielen v Poľsku, ale aj v Európe ako celku. Za týmto účelom bol vykonaný prieskum.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289523 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 24, no. 4 (2022), pp. A172-A186 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2022
    541
    1-
    $a Vplyv pandémie COVID-19 na zdieľanie áut v Poľsku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001807 $a doprava automobilová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001810 $a doprava cestná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083238 $a Gorzelanczyk $b Piotr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083237 $a Kalina $b Tomáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029349 $a Jurkovič $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230203 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0287313
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220822085209.6
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2022-2-010 $2 DOI
    100
      
    $a 20220822a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Insights into Platform Tourism Services: Future Demand Perspectives in Slovakia $f Kristína Pompurová, Radka Marčeková
    330
      
    $a Preskúmanie plánov slovenskej populácie súvisiacich s využívaním platformy služieb cestovného ruchu po skončení pandémie COVID-19. Prieskum potvrdzuje, že ubytovanie a doprava sú najdôležitejšie aspekty cestovného ruchu. Sú obľúbené hlavne kvôli cene, nie kvôli šetrnosti k životnému prostrediu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287255 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 25, č. 2 (2022), s. 152–167 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2022
    541
    1-
    $a Pohľade na platformu služieb cestovného ruchu: budúci perspektívny dopyt v SR
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017504 $a Pompurová $b Kristína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0033682 $a Marčeková $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220822 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0298390
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074524.3
    017
    70
    $a 10.34135/mmidentity-2023-05 $2 DOI
    035
      
    $a 1122272 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia $f Peter Drábik, Marína Korčoková, Katarína Ožvoldová, Dominika Škerlíková, Martin Kuchta
    301
      
    $a KEGA 029EU-4/2022
    330
      
    $a Generácia Z predstavuje významnú časť dnešnej spoločnosti, preto je pochopenie jej nákupného správania kľúčovým bodom marketingových stratégií spoločností. Cieľom príspevku je preskúmať vybrané aspekty správania generácie Z v online prostredí, ako aj rozdiely v tomto správaní spôsobené pohlavím. Na základe deskriptívnej a induktívnej štatistiky je možné identifikovať dôležité faktory nákupného správania generácie Z, ako aj ich vnímanie samotných výhod online nakupovania. Výsledkom je aj návrh mapy cesty zákazníka generácie Z, ktorá opisuje cestu zákazníka pri jeho online nákupe. Štúdia prehlbuje výskum aplikácie modelov na vybraný segment zákazníkov a zároveň svojimi vytvára priestor pre skúmanie medzigeneračných rozdielov v spotrebiteľskom správaní v online aj offline prostredí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298382 $1 010 $a 978-80-572-0415-2 $1 011 $a 2729-7527 $1 200 1 $a Marketing Identity $b elektronický zdroj $e AI - The Future of Today $e Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference $e 14th November 2023, Trnava $v Pp. 48-60 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2023 $1 215 $a 456 s. $1 710 12 $a Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today $b Annual International Scientific Conference $e Trnava, Slovakia $f 14.11.2023
    541
    1-
    $a Integrovaná marketingová komunikácia prostredníctvom digitálnych kanálov v kontexte generácie Z na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1981- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1984- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090144 $a Škerlíková $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1994- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.