Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYSc104851
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230110080210.8
    100
      
    $a 19990105d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Akosť a rozvoj $e anotácie referátov z 29. konferencie EOQC v Estorile 17.-21. júna 1985 $f Sprac. Helena Reháková
    210
      
    $a Bratislava $c Alfa $d 1986
    215
      
    $a 258 s.
    675
      
    $a 658.56 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000344 $x Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    702
    -1
    $a Reháková $b Helena $3 eu_un_auth*p0046423 $4 220
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990105 $g AACR2
  2. SYS0148026
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318124654.6
    100
      
    $a 20120215d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aplikácia systému HACCP v zariadeniach spoločného stravovania $e diplomová práca $f Jana Dobrotková $g školiteľ: Alica Lacková
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 66 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031146 $a Dobrotková $b Jana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029081 $a Lacková $b Alica $p EUBOBFKTK $4 727 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000953 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120215 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0011898
    LBL
      
    01684naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20231013081059.9
    100
      
    $a 20040625a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Česká státní statistická služba na prahu Evropské unie. Závazky, výzvy a naděje $f aut. Jan Fischer, Hana Šlégrová
    330
      
    $a Transformácia štátnej štatistiky končí, harmonizácia je procesom trvalým. Rozšírenie EÚ a Európsky štatistický systém. EÚ v procese zmien, výzvy pre štátnu štatistiku. Európsky štatistický systém - vízia európskej štatistiky pre 21.storočie. Kvalita štatistických produktov a služieb - dôležitá priorita Európskeho štatistického systému. Európsky štatistický systém a česká štátna štatistika.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0069911 $1 011 $a 0322-788X $1 200 1 $a Statistika $e ekonomicko-statistický časopis $v Roč. 40, č. 2 (2004), s. 105-114 $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2004
    541
    1-
    $a Czech state statistical service on the threshold of the EU. Obligations, challenges and hopes
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006287 $a štatistika celoštátna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005771 $a služby štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006216 $a systémy štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006798 $a údaje štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia
    675
      
    $a 311 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000032 $x Štatistika ako veda. Štatistická teória
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073730 $a Fischer $b Jan $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053480 $a Šlégrová $b Hana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20040625 $g AACR2
  4. SYS0292262
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075235.0
    100
      
    $a 20230505a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dokumentácia o transferovom oceňovaní v roku 2023 (veľký prehľad s komentárom) $f Michal Kočiš
    330
      
    $a Najnovšie zmeny a doplnenia zákonnej právnej úpravy transferového oceňovania, ktoré nadobudli účinnosť 1. 1. 2023 a na tento legislatívny vývoj nadväzujúca aj aktualizovaná úprava pravidiel pre spracovanie dokumentácie o transferovom oceňovaní v novom Usmernení Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/020061/2022-724 o určení obsahu dokumentácie podľa zákona o dani z príjmov v z. n. p. Rozdiel medzi uplatňovaním princípu nezávislého vzťahu a vedením transferovej dokumentácie. Režimy transferového oceňovania (režim ostražitosti, štandardný režim a zjednodušený režim). Účel a právny základ dokumentácie, rozsah dokumentácie o transferovom oceňovaní a základné pravidlá pre vedenie dokumentácie. Časová pôsobnosť usmernení o transferovej dokumentácii. Úplná, základná a skrátená dokumentácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291729 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 20, č. 4 (2023), s. 14-30 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006758 $a účtovníctvo daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003877 $a oceňovanie transferové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001779 $a dokumentácia účtovná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005778 $a smernice
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003752 $a novelizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058651 $a Kočiš $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230505 $g AACR2
  5. SYSc134044
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221123132643.4
    010
      
    $a 80-7100-607-6
    100
      
    $a 20020524d m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dynamické plánovanie a riadenie výroby $f Milan Gregor ... [et al.]
    210
      
    $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo ŽU $d 2000
    215
      
    $a 284 s.
    610
    1-
    $a plánovanie výroby $9 eu_un_auth*h0004205
    610
    1-
    $a riadenie výroby $9 eu_un_auth*h0005432
    610
    1-
    $a systémy riadenia $9 eu_un_auth*h0006210
    610
    1-
    $a predvídanie $9 eu_un_auth*h0004828
    610
    1-
    $a prognózovanie $9 eu_un_auth*h0005063
    610
    1-
    $a prognózy $9 eu_un_auth*h0005064
    610
    1-
    $a simulácia $9 eu_un_auth*h0005704
    675
      
    $a 658.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000338 $x Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    700
    -1
    $a Gregor $b Milan $3 eu_un_auth*p0024199 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020524 $g AACR2
  6. SYS0291387
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230303105429.1
    017
    70
    $a 10.31577/SPS.2022-2.1 $2 DOI
    100
      
    $a 20230303a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Examining the Gendered Regime of Slovak Cabinet Appointment Using a Feminist Institutionalist Perspective $f Silvia Hudáčková
    330
      
    $a Rodová politická reprezentácia a feministický inštitucionalizmus. Proces výberu ministrov a faktory, ktoré ho ovplyvňujú. Politické znevýhodnenie žien v slovenských kabinetoch. Medzinárodné rozdiely v zastúpení žien v kabinetoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290993 $1 011 $a 1337-8163 $1 200 1 $a Studia Politica Slovaca $e časopis pre politické vedy, najnovšie politické dejiny a medziárodné vzťahy $d Journal for Political Science, Contemporary History and International Relations $v Roč. 15, č. 2 (2022), s. 3-23 $1 210 $a Bratislava $c Ústav politických vied SAV $d 2022
    541
    1-
    $a Skúmanie rodového režimu menovania slovenského kabinetu za použitia pohľadu feministického inštitucionalizmu
    610
      
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
      
    $9 eu_un_auth*h0006986 $a vláda
    610
      
    $9 eu_un_auth*h0006026 $a strany politické
    610
      
    $9 eu_un_auth*0044867 $a rovnosť rodová
    610
      
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048201 $a Hudáčková $b Silvia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230303 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0294653
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20231106135955.0
    035
      
    $a fa789e66-4dc3-4fde-8fe3-d1f78105026a
    100
      
    $a 20230625d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Finančné zdravie miestnej samosprávy $e bakalárska práca $f Lukáš Nôta $g školiteľ: Lukrécia Kováč Gerulová
    210
      
    $a Bratislava $d 2023
    215
      
    $a 48 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0088765 $a Nôta $b Lukáš $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0031352 $a Kováč Gerulová $b Lukrécia $f 1978- $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230625 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYSr045661
    LBL
      
    01645naa^^2200385^^^450
    005
      
    20231002094044.2
    100
      
    $a 20020703a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Index nákladů práce v ČR a v EU $f Dalibor Holý
    330
      
    $a Postavenie indexu nákladov práce (LCI) v systéme euroštatistiky. Obecná schéma výpočtu LCI. Výpočet nákladov zamestnávateľa na zamestnávanie pracovnej sily v ČR. Stručný popis výsledkov LCI a porovnanie vývoja v ČR a v EU.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039505 $1 011 $a 0322-788X $1 200 1 $a Statistika $e ekonomicko-statistický časopis $v Roč. 39, č. 6 (2002), s. 199-205 $1 210 $a Praha $c Český statistický úřad $d 2002
    541
    1-
    $a Labour cost index (LCI) in the CR and the EU
    610
    1-
    $a indexy $9 eu_un_auth*h0002422
    610
    1-
    $a náklady práce $9 eu_un_auth*h0003584
    610
    1-
    $a sily pracovné $9 eu_un_auth*h0005699
    610
    1-
    $a zamestnávatelia $9 eu_un_auth*h0007327
    610
    1-
    $a štatistika práce $9 eu_un_auth*h0006304
    610
    1-
    $a štatistika celoštátna $9 eu_un_auth*h0006287
    610
    1-
    $a Česko $9 eu_un_auth*h0001544
    610
    1-
    $a Európska únia $9 eu_un_auth*h0002048
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    700
    -1
    $a Holý $b Dalibor $3 eu_un_auth*p0053478 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020703 $g AACR2
  9. SYS0291682
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230322083645.6
    017
    70
    $a 10.31577/SPS.2022-2.2 $2 DOI
    100
      
    $a 20230322a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Irrational Attraction of Rationality $f Daniel Dobiaš
    330
      
    $a Obsah politických doktrín a dominantných línií praktickej politiky je legitimizovaný snahou realizovať ideál dobrej, slobodnej spoločnosti uplatňovaním myšlienky rozumu. Ich výkon zároveň nielen definuje podmienky pre teoretické zdôvodnenie myšlienky moci, ale stáva sa aj nástrojom na jej realizáciu. Primárnym cieľom tohto príspevku je snaha umiestniť normatívnosť súčasných (demokratických) politických režimov tam, kde narážame na potrebu zásadnejšieho teoretického argumentu, ktorý by nám umožnil reagovať na ich dynamický, často protichodný vývoj. Jedným z dôsledkov takejto fixácie je rozdelenie vied na oblasti prírody a spoločnosti, nezávislosť ich metodologického zamerania, či vecné a teoretické delenie ľudskej reality na racionalizmus (prostriedky, technika, efektívnosť) a ľudské hodnoty a významy, ktoré sa stávajú doménou iracionalizmu. Iracionálne podmienené modelovanie reality pod rúškom racionality preto možno z pohľadu moderných politických systémov považovať za dôležitý aspekt ideologického kompromisu medzi politikou, ekonomikou a mediálnou sférou o trvalej kontinuite blahobytu pre bohatých.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290993 $1 011 $a 1337-8163 $1 200 1 $a Studia Politica Slovaca $e časopis pre politické vedy, najnovšie politické dejiny a medziárodné vzťahy $d Journal for Political Science, Contemporary History and International Relations $v Roč. 15, č. 2 (2022), s. 24-33 $1 210 $a Bratislava $c Ústav politických vied SAV $d 2022
    541
    1-
    $a Iracionálna príťažlivosť racionality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001646 $a demokracia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006207 $a systémy politické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003386 $a moc politická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002412 $a ideológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0072818 $a Dobiaš $b Daniel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230322 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYSc022081
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221215120058.5
    100
      
    $a 19950112d 1990u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jaké změny ve zlepšovatelství lze očekávat po vydání nových předpisů
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Dům techn. ČSVTS $d 1990
    215
      
    $a 81 s.
    675
      
    $a 331.103 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000103 $x Organizácia práce
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980307 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.