Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ŠOLTÉS, Erik et al. Analysis of Work Intensity in Slovakia Using Testing and Estimation of Linear Combinations of GLM Parameters. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Argumenta Oeconomica. - Wroclaw : Publishing House of the Wroclaw University of Economics and Business, 2023. ISSN 2720-5088, 50, nr. 1, (2023. VEGA 1/0561/21, VEGA 1/0038/23.
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter. Corporate Reputation of Family Owned Businesses- Parent Companies vs. Their Brands. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2020. Digitalized Economy, Society and Information Management. IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management : 28th Interdisciplinary Information Management Talks. - Linz : TRAUNER Verlag, 2020. ISBN 978-3-99062-958-1, pp. 289-296 online. CE1158 ENTER-transfer, VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  3. ŠTETKA, Peter - GRISÁKOVÁ, Nora. Cross-cultural Segmentation: Hierarchical Clustering Analysis Using Hofstede's Cultural Model. In Sustainable Business Development Perspectives 2022 : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2022. ISBN 978-80-280-0197-1, pp. 262-277. VEGA 1/0646/20.
    článok

    článok

  4. WOKOUN, René. Česká regionální politika v období vstupu do Evropské unie. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2003. 326 s. ISBN 80-245-0517-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. BALHAR, Vítězslav, Jr. Ekologický marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 345-352.
    článok

    článok

  6. WOKOUN, René. Ekonomika v prostoru : svět, střední Evropa, EU, OECD, ČR. Praha : Linde, 2008. 189 s. ISBN 978-80-7201-698-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. HRTÁNEK, Ladislav. Elektronické doručovanie podaní vo verejnej správe. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 1, s. 71-74.
    článok

    článok

  8. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239, 2015, no. 3-4, pp. 20-23 online.
    článok

    článok

  9. ČIHOVSKÁ, Viera. European Marketing - Concept for Efficient Exchange of the Single Market of the European Union. In MEST Journal : Management Education Science & Society Technologies. - Belehrad : MESTE NGO, 2014. ISSN 2334-7171, 2014, vol. 2, no. 2, pp. 32-41. KEGA 1/0046/14.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing uľahčuje vstup podniku na jednotný trh EÚ. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 46-57. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.