Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0299309
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075304.9
    100
      
    $a 20240222a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of Shared Transportation Platforms in Terms of Economic and Environmental Factors $f Denis Juračka, Marcin Rabe
    330
      
    $a Štúdia sa zaoberá výnosnosťou a ziskovosťou zdieľaných prepravných platforiem, konkrétne platforiem Bolt Services SK, Uber Slovakia, Wolt Slovakia a Bistro Slovakia na území Slovenskej republiky. Štúdia následne odhaľuje, aké ekonomické a environmentálne výhody môže systém zdieľanej dopravy priniesť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299266 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 17, no. 2 (2023), s. 23-34 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2023
    541
    1-
    $a Analýza zdieľaných dopravných platforiem z hľadiska ekonomických a environmentálnych faktorov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087227 $a doprava zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0085946 $a služby zdieľané
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001077 $a analýza ekonomická
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090708 $a Juračka $b Denis $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090709 $a Rabe $b Marcin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240222 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0287185
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230118084053.5
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2022.3.G1-G14 $2 DOI
    100
      
    $a 20220808a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Assessing the Propensity to Car Sharing Services in University Cities: Some Insights for Developing the Co-Creation Process $f Vincenza Torrisi, Tiziana Campisi, Matteo Ignaccolo, Giuseppe Inturri, Giovanni Tesoriere
    330
      
    $a Skúmanie funkcií systému zdieľanie áut v univerzitných mestách. Mestá sa často vyznačujú prítomnosťou univerzít a väčším počtom študentov, často dochádzajúcich, s priemerným vekom nižším ako 30 rokov. Použitie bivariačnej štatistickej metódy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287184 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 24, no. 3 (2022), pp. G1-G14 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2022
    541
    1-
    $a Hodnotenie sklonu k zdieľaniu áut v univerzitných mestách: Niekoľko postrehov pre rozvoj procesu spolutvorby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001173 $a automobily
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0086180 $a Torrisi $b Vincenza $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086181 $a Campisi $b Tiziana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086182 $a Ignaccolo $b Matteo $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086183 $a Inturri $b Giuseppe $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086184 $a Tesoriere $b Giovanni $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220808 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0175249
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231013090607.9
    100
      
    $a 20130905a2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Biznis na kolene $f Martina Jurinová, Jaroslav Hinšt, Martin Guttman
    330
      
    $a Rozhovor s majiteľom firmy Tuli. Výroba vakov plnených polystyrénovými guličkami. Cieľová skupina firmy - mladí ľudia a deti. Ocenenie prestížnou dizajnérskou cenou Red dot award. Prvotné financovanie z vlastných úspor. Snaha rozšíriť obchod do Poľska a Maďarska. Plány do budúcna.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239316 $1 011 $a 1338-2527 $1 200 1 $a Forbes $v Č. September (2013), s. 26-34 $1 210 $a Nitra $c Barecz & Conrad Media $d 2013
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007109 $a výroba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037105 $a Jurinová $b Martina $4 470
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049888 $a Hinšt $b Jaroslav $4 470
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052515 $a Guttman $b Martin $4 460
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130905 $g AACR2
  4. SYS0291739
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230327084725.8
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2023.015 $2 DOI
    100
      
    $a 20230327a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Comparison of Operational Costs for Fixed-Route Bus Service and Demand Responsive Transport Systems. The Case of Kosice Region - Slovakia $f Tomáš Štofa, Peter Džupka, Radovan Dráb
    330
      
    $a Problematike trvalej udržateľnosti verejnej dopravy je neustále venovaná pozornosti vlády aj výskumu. Jedno z možných riešení, doprava reagujúca na dopyt (DRT), môže zvýšiť dostupnosť vo vidieckych oblastiach, zlepšiť kvalitu služieb, ako aj znížiť náklady. Tento príspevok odhaduje prevádzkové náklady na rôzne typy vozidiel v DRT v osobokilometroch a porovnáva ich so súčasnými nákladmi na štandardnú autobusovú dopravu na rok 2021 a analyzuje kapacitu, vyťaženosť a ceny lístkov autobusovej dopravy na pevných trasách. Ako ukazujú výsledky, v mnohých prípadoch sú náklady na DRT v porovnaní so štandardnou autobusovou dopravou vyššie, ale zvýšením obsadenosti vozidiel môže DRT priniesť úsporu až 66 %. Používanie áut, ale aj car-sharing vykazuje vyššie náklady, čo súvisí najmä s nízkou prepravnou kapacitou. Ako najvhodnejšie vozidlá DRT boli označené mikrobusy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291712 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 25, no. 1 (2023), pp. A61-A72 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2023
    541
    1-
    $a Porovnanie prevádzkových nákladov na autobusovú dopravu na pevnej trase a dopravné systémy reagujúce na dopyt. Prípad Košický kraj - Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0073336 $a systémy dopravné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001833 $a doprava verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0070538 $a Štofa $b Tomáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010218 $a Džupka $b Peter $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037259 $a Dráb $b Radovan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230327 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0298633
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074529.2
    035
      
    $a 1126003 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240122d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dopady pandémie Covid-19 na Category Management $d Impacts of the Covid-19 Pandemic on Category Management $f Pavol Lipták
    301
      
    $a VEGA 1/0392/23
    330
      
    $a Článok ponúka podrobnú analýzu zmien a dopadov spôsobených pandémiou Covid-19 v rámci Category Managementu (CM) v kontexte maloobchodu. Základom prieskumu je analýza sekundárnych zdrojov, predovšetkým v porovnaní stavu pred pandémiou a súčasného stavu, pričom identifikujú významné zmeny a trendy, ktoré ovplyvnili a formovali sektor KM. Cieľom článku je nielen popísať súčasný stav KM, ale aj predpovedať potenciálne budúce výzvy a hrozby. Medzi výstupy článku patrí špecifikácia zmien v stratégiách a postupoch CM, identifikácia vznikajúcich rizík a oblastí na zlepšenie a tiež formulovanie odporúčaní pre retailový sektor. Osobitná pozornosť je venovaná analýze vplyvu digitalizácie a zmien v správaní spotrebiteľov na KM v postpandemickej ére.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298607 $1 010 $a 978-80-225-5112-0 $1 200 1 $a MERKÚR 2023 $e Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic $f Compiled by: Ivan Hlavatý $g Reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.] $v Pp. 175-182 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 297 s. [20,54 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056965 $a Čukanová $b Miroslava $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2023 $b International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists $e Bratislava, Slovak Republic $f 08.12.2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079376 $a Lipták $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1998- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0299091
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074536.6
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.138-152 $2 DOI
    035
      
    $a 1136111 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240207d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry $f Maximilian Maas
    330
      
    $a Analýza významu a dôsledkov povinnosti práce z domu (Home Office) v Nemecku ako stratégia predchádzania pandémii Covid-19. Home office, jeho existencia v budúcnosti a vplyv na pracovný svet. Nové predajné stratégie pohostinského priemyslu z dôvodu zavedenia práce z domu vo firmách v dôsledku pandémie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299012 $1 010 $a 978-80-225-5127-4 $1 200 1 $a EDAMBA 2023 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings $e University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023 $f Editor: Frederika Petrovská $g Reviewers: Matej Lorko, Milan Oreský, Dušan Steinhauser ... [et al.] $v S. 138-152 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2024 $1 215 $a 319 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080682 $a Petrovská $b Frederika $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0076523 $a Lorko $b Matej $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0046762 $a Steinhauser $b Dušan $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2023 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 26. $e Banská Bystrica, Slovak Republic $f 13.-14.09.2023
    541
    1-
    $a Home Office ako výsledok pandémie Covid-19 a jeho dôsledky pre predajné stratégie nemeckého pohostinského priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0067839 $a práca z domu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004334 $a pohostinstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079947 $a Maas $b Maximilian $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1988- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240207 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0291655
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230320085551.4
    017
    70
    $a 10.31262/1339-5467/2022/10/4/89-105 $2 DOI
    100
      
    $a 20230320a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hranice občianskoprávnej a pracovnoprávnej zodpovednosti za škodu pri vykonávaní práce v digitálnych platformách $d Limits of Civil and Labour Liability for Damage whe Performing Work in Digital Platforms $f Matúš Ridzoň
    330
      
    $a Príspevok sa zaoberá problematikou občianskoprávnej zodpovednosti a pracovnoprávnej zodpovednosti v nadväznosti na vykonávanie práce v digitálnych platformách. Autor ponúka náhľad na predkladanú problematiku po zohľadnení všeobecných východísk fenoménu nazývaného kolaboratívna ekonomika. Kolaboratívnu ekonomiku však neposudzuje ako izolovaný jav, ale analyzuje ju vo vzťahu k polemikám, ktoré v právnych vzťahoch vytvára, a to s osobitným akcentom kladeným na povahu zodpovednostných vzťahov, ktoré v súvislosti s ňou vznikajú. Správne posúdenie povahy zodpovednostných vzťahov vznikajúcich v súvislosti s výkonom práce v digitálnych platformách má zásadný vplyv na skutočnosť, či vznikajúce vzťahy budú posudzované v intenciách Občianskeho zákonníka alebo Zákonníka práce, a tiež na skutočnosť, aké subjekty budú za škodu zodpovedať, komu budú zodpovedať a v akom rozsahu budú zodpovedať za spôsobenú škodu. Príspevok vyúsťuje do úvah o možnostiach zlepšenia aktuálnej právnej úpravy v predmetnej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291060 $1 011 $a 1339-5467 $1 200 1 $a Societas et iurisprudentia $b elektronický zdroj $e medzinárodný internetový vedecký časopis zameraný na právne otázky v interdisciplinárnych súvislostiach $d Societas et iurisprudentia: International Scientific Online Journal $v Roč. 10, č. 4 (2022), s. 89-105 $1 210 $a Trnava $c Trnavská univerzita v Trnave $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004762 $a právo občianske
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004770 $a právo pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007596 $a zodpovednosť za škody
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083784 $a Ridzoň $b Matúš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230320 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0296016
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240506091314.3
    014
      
    $a 2-s2.0-85172283419 $2 SCOPUS
    017
    70
    $a 10.30819/cmse.7-1.06 $2 DOI
    035
      
    $a 1066007 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230904a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model $f Pavol Kita, Marta Žambochová, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    301
      
    $a VEGA 1/0012/22
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie bolo pochopiť zmeny v kultúre spotreby vo vybraných spotrebiteľských segmentoch v súvislosti s COVID-19 počas lockdownu. Empirický výskum bol vykonaný na vzorke 534 domácností. Na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov sa použila metóda dvojstupňového klastrovania. Používame aj model rozhodovacieho stromu. Vytvorili sme štyri vybrané segmenty s pozoruhodnými zmenami spotreby na základe ich názorov týkajúcich sa troch uhlov pohľadu, a to zmien správania, demografických údajov a sebadôvery.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0296013 $1 011 $a 2512-6962 $1 200 1 $a Cultural Management: Science and Education $v Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 85-101 $1 210 $a Berlin $c Logos Verlag Berlin
    541
    1-
    $a Zmeny v kultúre spotreby počas COVID-19: model rozhodovacieho stromu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005856 $a spotreba domácností
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 070 $9 20 $f 1977-
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0010498 $a Žambochová $b Marta $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083116 $a Maciejewski $b Grzegorz $4 070 $9 20
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061069 $a Kitová Mazalánová $b Veronika $4 070 $9 20
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230904 $g AACR2
    830
      
    $a mm- Plný text je spoplatnený, preto prístup archív.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS0290873
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230203093420.8
    017
    70
    $a 10.26552/com.C.2022.4.A172-A186 $2 DOI
    100
      
    $a 20230203a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impact of the COVID-19 Pandemic on Car-Sharing in Poland $f Piotr Gorzelanczyk, Tomáš Kalina, Martin Jurkovič
    330
      
    $a Počet áut na poľských cestách z roka na rok stúpa. V súčasnosti je Poľsko na druhom mieste v Európe v počte áut na 1000 obyvateľov. To spôsobuje problémy pri hľadaní miesta na zaparkovanie. Počas pandémie došlo k prudkému nárastu cien ojazdených áut a dlhším čakacím dobám na nové vozidlá. Cieľom tohto článku je zistiť názor poľských obyvateľov na službu Car-Sharing počas pandémie COVID-19 a ako pandémia ovplyvnila Car-sharing nielen v Poľsku, ale aj v Európe ako celku. Za týmto účelom bol vykonaný prieskum.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289523 $1 011 $a 1335-4205 $1 200 1 $a Communications $e Scientific Letters of the University of Zilina $d Komunikácie: vedecké listy Žilinskej univerzity v Žiline $v Vol. 24, no. 4 (2022), pp. A172-A186 $1 210 $a Žilina $c EDIS, University Publishing House, University of Žilina $d 2022
    541
    1-
    $a Vplyv pandémie COVID-19 na zdieľanie áut v Poľsku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084463 $a ekonomika zelená
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001807 $a doprava automobilová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001810 $a doprava cestná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083238 $a Gorzelanczyk $b Piotr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083237 $a Kalina $b Tomáš $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0029349 $a Jurkovič $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230203 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0287313
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220822085209.6
    017
    70
    $a 10.15240/tul/001/2022-2-010 $2 DOI
    100
      
    $a 20220822a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Insights into Platform Tourism Services: Future Demand Perspectives in Slovakia $f Kristína Pompurová, Radka Marčeková
    330
      
    $a Preskúmanie plánov slovenskej populácie súvisiacich s využívaním platformy služieb cestovného ruchu po skončení pandémie COVID-19. Prieskum potvrdzuje, že ubytovanie a doprava sú najdôležitejšie aspekty cestovného ruchu. Sú obľúbené hlavne kvôli cene, nie kvôli šetrnosti k životnému prostrediu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0287255 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e vědecký open access časopis $d E&M. Economics and Management $z eng $v Roč. 25, č. 2 (2022), s. 152–167 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2022
    541
    1-
    $a Pohľade na platformu služieb cestovného ruchu: budúci perspektívny dopyt v SR
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065019 $a ekonomika zdieľaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0017504 $a Pompurová $b Kristína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0033682 $a Marčeková $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220822 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.