Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. Adaptácia slovenského maloobchodu a spotrebiteľa na dynamicky sa meniace prostredie. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023. ISBN 978-80-225-5099-4, s. 100-102. VEGA 21/0450/24.
    článok

    článok

  2. 2022 ,no. 11. Agricultural Economics [elektronický zdroj]. Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295.
    časopis

    časopis

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti. In Vývoj ekonomickej teórie a vzdelávania, uplatnenie a perspektívy v SR : medzinárodná vedecká konferencia. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2110-8, s. 228-230.
    článok

    článok

  4. RÉTH, Roman. Drevo sa stane vyhľadávanou surovinou 21. storočia. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 2001. ISSN 1335-4701, 27. marca 2001, roč. 9, č. 61.
    článok

    článok

  5. Elektrotechnický priemysel - analýza odvetvia. In Burza : dvojmesačník Burzy cenných papierov v Bratislave = bimonthly magazine of the Bratislava Stock Exchange. - Bratislava : Burza cenných papierov v Bratislave, 1996. ISSN 1335-1435, 1996, č. 2, s. 16-17.
    článok

    článok

  6. BLŠTÁKOVÁ, Jana - PIWOWAR-SULEJ, Katarzyna. Gamification as an Innovative Idea within Human Resources Management. - Registrovaný: Web of Science. In Hradec Economic Days 2019. International Scientific Conference. Hradec Economic Days 2019 (Part I.) : Proceedings of the International Scientific Conference: Innovation and Socio-economic Development, February 5–6, 2019, (Hradec Králové, Czech Republic). - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019. ISBN 978-80-7435-735-0. ISSN 2464-6059, s. 77-88 online. VEGA 1/0609/16.
    článok

    článok

  7. TÖRÖKOVÁ, Anikó. Gamifikácia a jej prínos v podnikovom elektronickom vzdelávaní. In Informačné technológie v znalostnej ekonomike : recenzovaný zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4580-8, s. [1-12] CD-ROM. VEGA 1/0436/17.
    článok

    článok

  8. SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav. Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník abstraktov - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020, s. 6 online.
    článok

    článok

  9. SCHMIDT, Peter - KULTAN, Jaroslav. Gamifikácia v online prostredí, v pandemickom období. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 287-293 online. KEGA 019EU-4/2020.
    článok

    článok

  10. GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana - SKORKOVÁ, Zuzana. Gamifikácia - nástroj na podporu inovácií v podnikaní. In Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. Gamifikáció az oktatás kontextusában - Workshop tanulmánykötete. - Komárno : Univerzita J. Selyeho – Selye János Egyetem : Fakulta ekonómie a informatiky - Gazdaságtudományi és informatikai kar, 2020. ISBN 978-80-8122-367-9, s. 52-62 online. VEGA 1/0412/19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.