Vytlačiť
1. Úspešnosť humanitne orientovaných študentov v priamej a dištančnej výučbe
Názov | Úspešnosť humanitne orientovaných študentov v priamej a dištančnej výučbe |
---|---|
Preklad názvu | Achievment of humanities oriented students in direct and distant learning |
Autorské údaje | Jana Kesselová, František Franko |
Autor | Kesselová Jana |
Spoluautori | Franko František |
Zdrojový dokument | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 14, č. 8 (2006), s. 14-15. - Nitra : SlovDidac, 2006. ISSN 1335-003X |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie dištančné * technológie komunikačné * technológie informačné * pedagogika * metódy * vzdelávanie vysokoškolské |
Anotácia | Humanistická orientácia sa na človeka. Rogersovský prístup zamerania na človeka. Zodpovednosť učiteľa za vytvorenie neohrozujúcej atmosféry počas pedagogickej komunikácie. Modifikácia pedagogickej komunikácie a vyučovanie prostredníctvom informačno-komunikačnej technológie. Opis experimentu pôsobenia informačno-komunikačných technológií na pedagogickú komunikáciu. Organizačná a didaktická stránka experimentu. Diagnostika kognitívnych vlastností študentov a interpretácia výsledkov. Význam technicky sprostredkovanej výučby. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2006: 1-10 + 10 príl. |