Vytlačiť
1. Taxonómia učebných úloh vo vyučovaní geografie
Názov | Taxonómia učebných úloh vo vyučovaní geografie | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Stela Csachová | ||||||||
Autor | Csachová Stela | ||||||||
Zdrojový dokument | Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 24, č. 1 (2016), s. 9-14. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2016. ISSN 1335-9258 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | geografia * vyučovanie * žiaci * vedomosti | ||||||||
Anotácia | Proces tvorby učebných úloh s geografickým obsahom, ktoré možno považovať za vhodné na zisťovanie vedomostí žiakov podľa hierarchie Bloomovej taxonómie, revidovanej Andersonom, Krathwohlom v dvoch úrovniach - úroveň vedomostí a úroveň kognitívnych procesov. Článok uvádza aj príklad zvyšovania kognitívnej náročnosti úlohy na príklade úloh z regionálnej geografie sveta a Slovenska. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Zväzky | 2016: 1-2 | ||||||||
|