Vytlačiť
1. Designing Holistic and Sustainable Educational Development
Názov | Designing Holistic and Sustainable Educational Development | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | A Case Study of University of Economics in Bratislava | ||||||||
Preklad názvu | Návrh holistického a dlhodobo udržateľného systému profesijného rozvoja: prípadová štúdia Ekonomickej univerzity v Bratislave | ||||||||
Autorské údaje | Jaromír Novák | ||||||||
Autor | Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
Zdrojový dokument | R&E source : Open Online Journal for Research and Education. Special issue 24 (July 2022), pp. 42-48 online. - Baden : Redaktion R&E-SOURCE. ISSN 2313-1640 | ||||||||
DOI | 10.53349/resource.2022.iS24.a1108 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Rakúsko | ||||||||
Heslá | rozvoj pracovníkov * rozvoj profesijný * vzdelávanie * vzdelávanie dospelých * vzdelávanie vysokoškolské * učitelia * pedagogika * hodnotenie práce * hodnotenie pracovníkov * kurzy * študenti * odmeňovanie * odmeny | ||||||||
Anotácia | Rozvoj vzdelávania na univerzitách by mal pedagógom pomáhať robiť ich vyučovanie kontinuálne efektívnejším povedením študentov k lepšiemu učeniu. Systém rozvoja vdelávania má byť založený najmenej na troch pilieroch, ktoré vedú k zvýšeniu informovanosti pedagogiky. Tá sa deje prostredníctvom rozhovorov učiteľov s cieľom zlepšiť vzdelávanie študentov, kurzy rozvoja vzdelávania pre vysokoškolských pedagógov, spätné hodnotenia výučby študentmi a odmeňovanie vynikajúcich vysokoškolských pedagógov. Tri piliere sa prezentujú v prípadovej štúdii Ekonomickej univerzity v Bratislave, v Erasme+. Pilotovali sa v šk. roku 2021-2022. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00291-001, online | ||||||||
|