Strengthening the Position of Institutionalized Sustainable Development and Inclusion by Supporting Agenda 2030 Research and Education and Inclusive Diversity Behavior : Proceedings of Scientific Papers : KEGA 019EU-4/2022, No. I. Pp. 119-131. - Brno : Masaryk University, 2022 / Tarišková Natália ; Suchánek Petr ; Ochotnický Pavol. ISBN 978-80-280-0182-7
Implementácia Agendy 2030 (SDGs) v nadväznosti na princípy projektového riadenia v ekonomických subjektoch na EU v Bratislave napĺňa syntetické a diseminačné ciele výskumu projektu KEGA. Naším prvoradým cieľom v papieri je aplikácia overených, stabilných a fungujúcich postupov aj v časoch neustálych zmien, rozširovanie už existujúcich poznatkov o vlastné výskumné projekty, ktoré budujú silné povedomie študentov. V tejto súvislosti si rovnako uvedomujeme potrebu merať výstupy a nastavovať ukazovatele učenia vyplývajúce z nových foriem vzdelávania, ktorých cieľom je zlepšiť holistické chápanie sveta. Zameriavame sa na hodnotový reťazec, ktorý spája aj ďalšie profesionálne schopnosti s presadzovaním organizačnej stratégie, hodnoty a cieľov a v kontexte projektového manažmentu Agendy 2030 potom projekty, ktoré nielenže produkujú výstupy, ale čo je dôležité, umožňujú týmto výstupom riadiť výsledky, ktoré sú v konečnom dôsledku prospešné pre organizáciu a jej zainteresované strany.
Kategória EPC
Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E22 00751-010, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
501.1 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.