Vytlačiť
1. LMS - Moodle ako prostriedok efektívnej výučby
Názov | LMS - Moodle ako prostriedok efektívnej výučby |
---|---|
Autorské údaje | Janette Brixová |
Autor | Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. Roč. 20, č. 4 (2009), s. 25-29. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2009. ISSN 1335-5864 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * technológie informačné * technika výpočtová * internet * vzdelávanie elektronické |
Anotácia | Možnosti využívania informačných technológií vo vyučovacom procese na vysokej škole. E-learning - elektronické vzdelávane ako jedna z foriem výučby. Využitie LMS Moodle vo výučbe a jej riadení. Výhody a nevýhody e-learningu. Analýza Moodle použitím matice SWOT. |
Kategória EPC | Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E10 00274-001, kópia plného textu |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2009: 1-4 |