Vytlačiť
1. Postavenie a význam IKT v procese finančného vzdelávania
Názov | Postavenie a význam IKT v procese finančného vzdelávania | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Ladislav Pasiar | ||||||||
Autor | Pasiar Ladislav EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená | ||||||||
Zdrojový dokument | Finančná gramotnosť ako súčasť ekonomického vzdelávania : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 3. októbra 2011. S. [1-5]. - Bratislava : Katedra pedagogiky NHF EU, 2011. ISBN 978-80-225-3249-5 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * vyučovanie * predmety učebné * gramotnosť finančná * gramotnosť informačná * technológie informačné * technológie komunikačné | ||||||||
Anotácia | Postavenie informačno-komunikačných technológií (IKT) vo vzdelávacom procese. Zhromažďovanie, analyzovanie a realizácia informácií v rámci finančného vzdelávania. Naplnenie základných funkcií IKT v rovine vyhodnocovania informácií. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E11 01158-020, originál dokumentu | ||||||||
|