Vytlačiť
1. Fabriky sa menia na počítačové hry
Názov | Fabriky sa menia na počítačové hry |
---|---|
Autorské údaje | Ľubomír Jurina |
Autor | Jurina Ľubomír |
Zdrojový dokument | Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 31 (3. augusta 2017), s. 46-47. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * výroba * podnik výrobný * výrobky * efektívnosť |
Anotácia | Virtuálne technológie sa postarajú, aby sa produkcia zlepšovala, bola flexibilnejšia a efektívnejšia. Sú jednou zo základných technológií, ktoré postupne povedú k inteligentnej a plne autonómnej fabrike budúcnosti. Vďaka virtualizácii dostali priemyselní inžinieri novú "hračku" - digitálne dvojča. Spája v sebe tri rozmery výroby - fyzický, digitálny a virtuálny. Jedným z priekopníkov digitálneho dvojčaťa je výrobca hliníkových komponentov pre automobolivý priemysel Nemak Slovakia. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2017: 31-40 + 3 príl. |