Vytlačiť
1. Recommendations for Applying Learner-Centered Approach in Foreign Language Classrooms in Slovakia
Názov | Recommendations for Applying Learner-Centered Approach in Foreign Language Classrooms in Slovakia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Odporúčania na aplikovanie prístupu zameraného na študenta v cudzojazyčnej triede na Slovensku | ||||||||
Autorské údaje | Katarína Zamborová | ||||||||
Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XLII. : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 74-84 CD-ROM. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2017 / Repka Richard ; Šipošová Martina. ISBN 978-80-8177-033-3 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * jazyky cudzie * angličtina * vedomosti | ||||||||
Anotácia | Faktory ovplyvňujúce učenie anglického jazyka v rámci výučby zameranej na študenta. Vplyv predchádzajúcich vedomostí, zmysluplného kontextu, vytvorenia pozitívnej a personalizovanej učebnej klímy. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E17 01236-001, kópia plného textu | ||||||||
|