Výsledky vyhľadávania
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
- KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- SVATENÁ, Adela. Holistický marketing a jeho uplatnenie v praxi slovenských podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 71 s.
- AĽUŠÍKOVÁ, Eva. Rozvoj európskych maloobchodných trhov : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 66 s.
- HOROŠKO, Peter. Nové trendy maloobchodného marketingu v podmienkach európskeho obchodu : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 62 s.
- NOVÁKOVÁ, Ivana. Shopper marketing a jeho uplatnenie v maloobchodných spoločnostiach : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 74 s.
- ČIHOVSKÁ, Viera. S fakultou ma spája mnoho spomienok. In 1969 - 2019 Obchodná fakulta : polstoročie očami tých, ktorí boli jej súčasťou. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4643-0, s. 27-28.
- ČIHOVSKÁ, Viera. Nové trendy spotrebiteľského správania. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 25-35. VEGA 1/0066/18.