Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0041986^"
  1. NAŠČÁKOVÁ, Jana - ČUCHRÁČOVÁ, Mária. Uvádzanie nového produktu na trh – prípadová štúdia. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 3, s. 26-31 online.
    článok

    článok

  2. ČUCHRÁČOVÁ, Mária. Návrh na uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2013. 81 s.
    kniha

    kniha

  3. ČUCHRÁČOVÁ, Mária. Komunikačná stratégia vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2011. 69 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.