Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 104  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0054245^"
  1. ČVIRIK, Marián. Generation Z Music Perception in the Context of Sound Marketing. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 17-26. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. A Brief Introduction to Competitive Analysis with an Emphasis on Intervention Options. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 2, s. 18-25. I-24-105-00.
    článok

    článok

  3. MIGROVÁ, Jana. Význam vplyvu farieb v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 92 s.
    kniha

    kniha

  4. MICHLOVÁ, Michaela. Product placement ako súčasť zmyslového marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 75 s.
    kniha

    kniha

  5. PALKOVÁ, Tímea. Sonic branding : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 88 s.
    kniha

    kniha

  6. BRBÚCHOVÁ, Dominika. Marketingové stratégie a ich využitie v online prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 87 s.
    kniha

    kniha

  7. BERANOVÁ, Michaela. Ekologicky uvedomelé spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. RAJNOHA, Timotej. Audio marketing v marketingovej komunikácií : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. ROHÁČOVÁ, Karin. Marketingový mix vo vybranom podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 53 s.
    kniha

    kniha

  10. MIGROVÁ, Jana - ČVIRIK, Marián. Vnímanie farieb ako prvok usmerňovanie hospodárskej činnosti spotrebiteľov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2023. ISSN 2453-9988, 2023, roč. 15, č. 1, s. 53-69. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.