Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0001122^"
  1. ŠEMETKEOVÁ, Andrea. Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X, 2003, roč. 32, č. 4, s. 516-523.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketing odvetví. Bratislava : Edičné stredisko EU, 1992. 152 s. ISBN 80-225-0414-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.