Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0012567^"
  1. MIKUŠKOVÁ, Eva - ŠTULRAJTER, Martin - ŠVEC, Miroslav. Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa. In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, január 2007, č. 1.
    článok

    článok

  2. ŠTULRAJTER, Martin - HORVÁTHOVÁ, Kornélia. Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 274-282.
    článok

    článok

  3. SILVERMAN, David. Ako robiť kvalitatívny výskum : praktická príručka. Preložil: Martin Štulrajter. Bratislava : Ikar, 2005. 327 s. Pegas, 8. zväzok. ISBN 80-551-0904-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.