Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0046628^"
  1. DAŇO, Ferdinand - ŠUPÁK, Juraj - DRÁBIK, Peter. Impact of Enterprise Size on Selected Factors Motivating to Establish a Sponsorship Relationship. In International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. - Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. ISBN 978-602-72911-5-7, pp. 121-133 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. GARAIOVÁ, Eva. Social media marketing športového subjektu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  3. DOLEŽAJOVÁ, Monika. Marketingový mix športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha

  4. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. CHMURČIAKOVÁ, Denisa. Sponzoring športovej udalosti : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 61 s.
    kniha

    kniha

  6. PIVKO, Michal. Športový produkt ako súčasť marketingového mixu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 62 s.
    kniha

    kniha

  7. JEDLOVSKÝ, Ivan. Špecifiká správania športového spotrebiteľa : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 60 s.
    kniha

    kniha

  8. ŠUPÁK, Juraj. Reverzná logistika ako významný trend v oblasti distribúcie. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4307-1, s. 20-31. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  9. ČEJKA, Boris. Marketingová komunikácia vybraného športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 61 s.
    kniha

    kniha

  10. TREPÁČ, Lukáš. Trendy a perspektívy športového marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2016. 54 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.