Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0006459^"
  1. ŽIAČIKOVÁ, B. Baťa Junior Achievement sprostredkúva slovenským študentom skúsenosti, ktoré nie sú v žiadnych učebniciach. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 9. júla 1997, roč. 7, č. 28, s. 14A.
    článok

    článok

  2. ŽIAČIKOVÁ, B. Direct marketing. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 25. júna 1997, roč. 7, č. 26.
    článok

    článok

  3. ŽIAČIKOVÁ, B. Sales promotion a reklama. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 25. júna 1997, roč. 7, č. 26.
    článok

    článok

  4. ŽIAČIKOVÁ, B. Na vybudovanie etickej firmy nestačí len dodržiavať zákony. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 18. júna 1997, roč. 7, č. 25, s. 14A.
    článok

    článok

  5. ŽIAČIKOVÁ, B. Informačný vek si od manažérov vyžaduje menej riadenia a viac vedenia. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 7. mája 1997, roč. 7, č. 19, s. 14A.
    článok

    článok

  6. ŽIAČIKOVÁ, B. Domy techniky ZSVTS majú kvalitné personálne aj materiálne zázemie, musia si však vybudovať nový imidž. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 2. apríla 1997, roč. 7, č. 14, s. 16A.
    článok

    článok

  7. ŽIAČIKOVÁ, B. Úlohou trénera je dávať správne otázky. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 19. marca 1997, roč. 7, č. 12.
    článok

    článok

  8. COCHEROVÁ, A. - ŽIAČIKOVÁ, B. Cieľom samoregulačných orgánov nie je byť reaktívny, ale projektívny. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684, 1. januára 1997, roč. 7, č. 1, s. 21A.
    článok

    článok

  9. ŽIAČIKOVÁ, B. Personálny leasing - spôsob riešenia dočasného ľudského deficitu. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 18. decembra 1996, roč. 6, č. 51, s. 14A.
    článok

    článok

  10. ŽIAČIKOVÁ, B. Systematická a koncepčná marketingová komunikácia s cieľovou skupinou - deti. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : Trendy, 1996. ISSN 1335-0684, 11. decembra 1996, roč. 6, č. 50, s. 13A.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.