Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Études de marché"
  1. GIANNELLONI, Jean-Luc - VERNETTE, Éric. Études de marché. 4e éd. Paris : Vuibert, 2015. x, 638 s. Collection Gestion. ISBN 978-2-311-40148-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. AURIER, Philippe. Pratique des études de marché : outils du diagnostic marketing. Paris : Economica, 2007. 201 s. Le management en pratique. ISBN 978-2-7178-5331-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. LHERMIE, Christian. Études de marché. 3. éd. Paris : Sirey, 1991. 212 s. ISBN 2-248-02057-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.