Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Heslá = "AISA Slovensko"
  1. MATUŠKA, Daniel. Informácie ako základ. In Profit : týždenník o ekonomike, podnikaní a peniazoch. - Bratislava : Horizont Slovakia, 2001. ISSN 1335-4620, 12.1.2001, č. 2, s. 42.
    článok

    článok

  2. BABITZOVÁ, Eva. Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu. In Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. ISSN 1335-0684, 10. júna 1998, roč. 8, č. 24, s. 13A.
    článok

    článok

  3. Vybavenosť domácností na Slovensku. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Marec 1998, č. 3, s. 28.
    článok

    článok

  4. DUBOVÁ, Zuzana - HAPÁK, Pavel. Jesenné médiá v číslach. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Január 1998, č. 1, s. 40-41.
    článok

    článok

  5. COCHEROVÁ, A. Reklama a marketing. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567, 27. mája 1997, roč. 5, č. 99, s. 11.
    článok

    článok

  6. MESRŠMÍD, Jaroslav. Průzkum pojistného trhu v České republice. In Pojistný obzor, 1995, roč. 72, č. 3, s. 3-5.
    článok

    článok

  7. MATYÁŠ, J. Služby výskumných agentúr sú pre podnikateľov na nestabilizovanom trhu životne dôležité. In Trend, 1995, roč. 5, č. 11.
    článok

    článok

  8. Očakávania spojené s rokom 1995. In Trend, 1995, roč. 5, č. 4.
    článok

    článok

  9. LECHNICKÝ, Milan. Nové periodiká zmenili tvár slovenského mediálneho trhu : Sledovanosť médií 1992-1994. In Trend, 1994, roč. 4, č. 41.
    článok

    článok

  10. LECHNICKÝ, Milan. V čítanosti denníkov vedie Nový Čas : Z výsledkov prieskumu médií na Slovensku. In Trend, 1994, roč. 4, č. 31, s. 15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.