Výsledky vyhľadávania
- MIHÁLEK, D. Vývoj slovenského obchodu z pohľadu AVODIS. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 1997. ISSN 1335-2008, 1997, č. 5, s. 41.
- MIHÁLEK, D. - SZABO, A. Zahraničný kapitál pomôže v konkurencii : Aj v obchode je užitočné oddeliť plevel od zrna. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 8, s. 6-7.
- SZABO, A. Priorita domácim výrobcom : Súťaženie medzi firmami prospieva zákazníkom. In Slovenský Profit, 1995, roč. 3, č. 9.
- KRIŠTOFIČOVÁ, Dagmar. Pod jednou strechou : Veľkoobchod nie je sklad, ale služba zákazníkom. In Slovenský Profit, 1994, roč. 2, č. 47.