Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky"
  1. KAŇUCH, Andrej. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2020. 62 s.
    kniha

    kniha

  2. STRCULOVÁ, Martina. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky : diplomová práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2017. 86 s.
    kniha

    kniha

  3. SZIVÓSOVÁ, Mária. Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky. In AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach. Medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017. ISBN 978-80-972866-2-0, s. 38-47 CD-ROM.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.