Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie a jeho význam pre rozhodovací proces podnikových manažmentov. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 126-131.
    článok

    článok

  2. SZARKOVÁ, Miroslava. Audit komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 22-23.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.