Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele"
  1. OLÁH, Michal. Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi = in theory and praxis. - Bratislava : SÚVAHA, 2008. ISSN 1335-2024, 2008, roč. 16, č. 5, s. 183-186.
    článok

    článok

  2. OLÁH, Michal. Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, marec 2006, roč. 2, č. 1, s. 87-91.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.