Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Hlavný názov = "BMW Group"
  1. MIŠÚN, Juraj - MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Skúmanie konkurenčnej výhody v automobilovom priemysle na príklade BMW Group. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1336-3301, 2014, roč. 11, č. 3, s. 105-113.
    článok

    článok

  2. MIŠÚN, Juraj. Firemná identita ako konkurenčná výhoda na príklade BMW Group a AWT Bavaria : dizertačná práca. Škol. Júlia Lipianska. Bratislava, 2005. 197 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. BMW Group : annual report 2002 : applying strengths : pursuing a distinctive course. Munich : Bayerische Motoren Werke, 2002. [121+64] s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.