Výsledky vyhľadávania
- CANNON, Tom. Basic Marketing : Principles and Practice. 3. ed. London : Cassell, 1992. 463 s. ISBN 0-304-31673-3. [Počet ex. : 4, z toho voľných 4, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Applications in Basic Marketing : Clippings from the Popular Business Press. 1. ed. Homewood : IRWIN, 1991. 210 s. ISBN 0-256-10116-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, Wiliam D. Basic marketing : a managerial approach. 10. ed. Homewood : Irwin, 1990. 734 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Applications in Basic Marketing : Clippings from the Popular Business Press. 1. ed. Homewood : Irwin, 1990. 200 s. ISBN 0-256-08522-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- CHURCHILL, Gilbert A. Basic Marketing Research. 1. ed. New York : Dryden Press, 1988. 765 s. ISBN 0-03-007278-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- MCCARTHY, Jerome E. - PERREAULT, William D. Basic marketing : a managerial approach. 9. ed. Homewood : Irwin, 1987. 749 s. ISBN 0-256-03649-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]