Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Hlavný názov = "Brand Management"
  1. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter - DZILSKÁ, Zuzana. Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic. In Global Business Conference 2023. Doing Business in a Disrupted World. Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. - Zagreb : Innovation Institute, 2023. ISSN 1848-2252, pp. 49-50. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  2. Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. POLLÁK, František. Introductory Chapter: Brand Management as Part of Corporate Identity. In Brand Management. - London : IntechOpen, 2022. ISBN 978-1-80356-000-7, pp. 3-7.
    článok

    článok

  4. MACHEK, Martin. Architektura značek jako východisko pro strategický brand management. In Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934, 2013, č. 1, s. 1-10.
    článok

    článok

  5. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Value oriented brand management. In Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5, s. 7-20.
    článok

    článok

  6. FENDEKOVÁ, Eleonora - MANDAT, Michael. Systematic brand management model for value oriented brand management. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 1, s. 7-21.
    článok

    článok

  7. MANDAT, Michael. Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca. Škol. Eleonora Fendeková. Bratislava, 2010. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. Towards effective place brand management : branding european cities and regions. Edited by Gregory Ashworth, Mihalis Kavaratzis. Cheltenham : Edward Elgar, 2010. xiv, 279 s. ISBN 978-1-84844-242-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. BARDOŇOVÁ, Andrea. Brand management a rozvoj destinácií v cestovnom ruchu : bakalárska práca. Škol. Michal Gangur. Bratislava, 2009. 47 s.
    kniha

    kniha

  10. KAPFERER, Jean-Noel. The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term. 4th ed. London : Kogan Page, 2008. 560 s. ISBN 978-0-7494-5085-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.